Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må ha en ny støvsuger. Har en katt som røyter noe helt vilt til tider.  Trenger en støvsuger som suger bra. helst uten pose. Noen gode forslag?  Vil helst ikke over 2000 kr. Har prøvd å se litte grann på nett men jeg er litt usikker på hva som er bra nok.

Anonymkode: 75e64...feb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Miele senator i s8000 serien, 2200 watt og sinnsykt god masking med dyr og unger i hus. Da jeg kjøpte ny støvsuger for et års tid siden ble jeg frarådet poseløs pga dyrehår etc, men så kommer det jo an på behovet også.

AnonymBruker
Skrevet

Okei. Takk !skal sjekke den ut :) kansje jeg må ha med pose. for er en del dyre hår fra den katten.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må ha en ny støvsuger. Har en katt som røyter noe helt vilt til tider.  Trenger en støvsuger som suger bra. helst uten pose. Noen gode forslag?  Vil helst ikke over 2000 kr. Har prøvd å se litte grann på nett men jeg er litt usikker på hva som er bra nok.

neato botvac connected suger veldig bra, og har børste tilpasset dyrehår.

Skrevet (endret)

Denne er over prisen du nevnte, men jeg tenkte likevel å nevne den som et miljøvennlig alternativ. Den har i tillegg til å være resirkulerbar, et 65% lavere energiforbruk enn vanlige støvsugere:

http://www.tretti.no/husholdningsapparater/stovsugere/gulvstovsugere/electrolux-zuogreen-plus?&gclid=COfbsPa-9cwCFecIcgodIMsJtw

REDIGERT; la til en ny link til et billigere sted, samme produkt

Endret av Million

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...