Gå til innhold

Pedofilspioner


Kid-a

Anbefalte innlegg

Leser i Nettavisen at Troens bevis ønsker å leie inn ”pedofil-spioner” til neste års kristenleir for barn og ungdom i Sarons Dal etter overgrepet på en tretten år gammel jente for et par dager siden.

-Herregud, tenker jeg... ser det for meg, liksom. Solbrillebefengte liksom-spioner som lister seg rundt teltveggene og hvisker til hverandre ”ohh, han mååå være pedofil... seee på deee øynene!”

Hvordan i huleste heita kan man se at folk er pedofile?? Jeg synes hele opplegget er helt kvalmt... Det må da finnes andre gode løsninger på et sånt problem?? Må si jeg ble litt sjokka nå... men tror de det hjelper, så vær så god.

Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faren er at uskyldige kan bli dømt... som vi har sett SÅ mange beviser på i den siste tid....

Men det er vel noen som tror man blir gode samfunnsborgere av å angi mistenkelige individer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg har lurt litt på hvordan de skal gjennomføre dette, ja!

Det er jo bra at de tar saken alvorlig, da, uansett hvordan de har tenkt å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en litt fjollete måte å gjøre det på?? Skjønner ikke hvordan de kan mene det seriøst... hvordan ser en pedofil ut?

... jeg synes godt de kunne løst dette på en bedre måte, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Ja, hvordan ser en pedofil ut?

Helt vanlig, som alle andre.

Tror uansett det kan skape mer utrygghet enn trygghet med pedofilspioner luskende rundt omkring hvert hjørne...

Må da finnes andre måter å ta dem på, overvåkningskameraer for eksempel ? Men det kan jo bli vanskelig å plassere et kamera i hver krok og hjørne også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...