aiba Skrevet 23. mai 2016 #1 Skrevet 23. mai 2016 Pga bipolar lidelse har jeg gått på medisiner som fører til usunn livsstil og enorm matlyst og som resultat la jeg på meg 40 kilo! Nå har jeg stanset med de verste medisnene (litium og zyprexa) og bruker bare lamictal og abilify maintena. (injeksjon). Nå får jeg endelig tilbake kroppen min og greier leve sunt og spise og drikke normalt. Sakte, men sikkert går kroppen tilbake til seg selv og det er så deilig... Har gått ned 14 kg og det går ned hver måned, selv om det ikke går så fort, så går det stødig. Flere med lignende erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #2 Skrevet 23. mai 2016 2 timer siden, haiba skrev: Pga bipolar lidelse har jeg gått på medisiner som fører til usunn livsstil og enorm matlyst og som resultat la jeg på meg 40 kilo! Nå har jeg stanset med de verste medisnene (litium og zyprexa) og bruker bare lamictal og abilify maintena. (injeksjon). Nå får jeg endelig tilbake kroppen min og greier leve sunt og spise og drikke normalt. Sakte, men sikkert går kroppen tilbake til seg selv og det er så deilig... Har gått ned 14 kg og det går ned hver måned, selv om det ikke går så fort, så går det stødig. Flere med lignende erfaringer? Høres ikke ut som den medisin cocktailen var særlig bra for deg ettersom det var 40kg+ som ble resultatet? så det var jo trist å høre. Bra å høre fremgangen din - men vær forberedt på at kiloene etterhvert blir noe hardere å kvitte seg med. Den beste medisinen mot depresjon og andre psykiske ubalanserte svingninger er egentlig en god treningsøkt så ofte som overhode mulig. Kondisjon kombinert med hard styrketrening. Man blir ufattelig mye sterkere psykisk som er det viktigste. Anonymkode: 7866b...774
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå