Gå til innhold

Synsforstyrrelser. Får panikk!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har hatt problemer med synet det siste året, og engster meg mye over det (gidder ikke gå innpå alt av symptomer, jeg har slått meg til ro med at det får være med akkurat de symptomene). Var hos øyelege for litt siden, men hun fant ikke noe galt. Greit nok det, så jeg bestemte meg bare for å leve med det. Det som skjer av og til er at jeg plutselig får flekker i synsfeltet (dette er IKKE fluer, mouches voulantes), akkurat som om jeg har sett inn i et lys selv om jeg ikke har det. Dette pleier å forsvinne etter noen minutter. Men i dag da jeg var på trening og trente markløft (løftet ikke særlig tungt), oppsto det plutselig en stor, mørk flekk nederst i synsfeltet på høyre øyet. Jeg ser den kun når jeg blinker. Det er nå over 2 timer siden, og den er der enda. Jeg blir så fortvilet, kommer den aldri til å gå bort?? 

Jeg bare lurer på om det er hysterisk å gå til legen med dette. Jeg vurderer seriøst å ta turen til privatlege liksom, så mye gjør dette meg redd. 

Anonymkode: ba517...4ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er bekymret, gå til legen. Ingen her kan gi deg svar, og en tur for mye skader ikke. Hvis det blir verre må du dra på legevakten med en gang.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...