Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som har hatt 3 konteeksamener i august? Jeg går siving bygg om det har noe å si. Matte 1 er et av fagene. Er det problematisk å lese på tre fag en sommer?

Anonymkode: dc867...22e

Videoannonse
Annonse
Gjest Linaria
Skrevet

Høres slitsomt ut. Tror du kommer til å angre veldig i august. 

Skrevet (endret)

Går selv ingeniør. Har ikke kontet, men det blir jo som å lese til tre vanlige eksamner for et semester. Kanskje letter ettersom du har hatt faget i et semester, men det er vel en grunn til at du konter? Du syns kanskje fagene er vanskelig? Det høres veldig slitsomt ut....

Men det er jo lenge til august. Så du kan jo avgjøre selv hvordan det skal gå...

Endret av krokwa
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk der for sånn ca 100 år siden, og hadde kont i matte 1, matte 2 og mekanikk. Det var tøft å lese så mye på sommeren. Jeg strøk hårfint på ett av fagene på konten også, så det faget dro jeg med meg til året etter. Da hadde jeg heldigvis fått meg bedre studievaner, og sto på alle fagene det året. Dermed begynte jeg i 3.-klasse helt ajour. For å si det slik: karaktersnittet tok seg dyktig opp etterhvert, og jeg gikk ut med svært gode karakterer de siste årene og toppkarakter på masteroppgaven. 

Hvis du er disiplinert og jobber godt i sommer, så er det mulig å bestå alle fagene. I alle fall om du kun har ambisjoner om å bestå, og ser på alle karakterer bedre enn E som bonus. Masse lykke til!

Anonymkode: 350f0...501

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke står i alle tre må du jo gå om et år da. Har du mulighet til å ta en av dem nå og karre til deg en E?

Anonymkode: a7953...242

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke står i alle tre må du jo gå om et år da. Har du mulighet til å ta en av dem nå og karre til deg en E?

Anonymkode: a7953...242

Dette gjelder jo ikke så lenge man faktisk har møtt opp på eksamen og levert blankt. Det gjelder kun om man ikke gjør noen innleveringer eller lar være å møte

Anonymkode: dc867...22e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...