ajarRun Skrevet 23. mai 2016 #1 Skrevet 23. mai 2016 Jeg tenkte det var på tide å komplisere en liste med slanketips som jeg har tilegnet meg over tid. Det viktigste å huske på er å aldri starte i dag, og iallefall ikke nå. Planlegg en start dato, i morgen er en fin dato, men pass på at det ikke skjer noe stressende eller slitsomt i morgen. Hvis du må stå opp sent, eller jobbe, eller hvis det er en fridag blir det fryktelig tung å begynne da. Velg et tidspunkt der ingenting vanskelig skjer i livet, og heller ikke en der for mye bra skjer, hvem vil vel ødelegge en feiring ved å si nei til å inhalere en ostekake? Før du er klar til å starte må du spise opp all usunn mat, dette betyr at du må spise opp rubbel og bit. Lag knekk, boller, og ostekake. Sørg for at det ikke er en sukkerbit igjen i skapet. En annen viktig ting er å ha dager der man ikke teller kalorier, da bør man spise så mye man overhode klarer. Disse dagene gjør det mye lettere å torturere seg de andre 5 dagene i uken. 2
Gjest Badebuksa Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Var det ikke det Sylvester Stallone sa, da? Må værra lov å kose seg en gang i uka. Jeg er nesten like trent som ham
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Der traff du spikeren på hodet. Det er akkurat sånn jeg slanker meg Anonymkode: 30ff8...8ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå