Gjest Aye Skrevet 23. mai 2016 #21 Skrevet 23. mai 2016 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal en liksom kjefte og si ifra til alle som irriterer en? Fremmede som en mest sannsynlig aldri kommer til å møte igjen? Det er ikke sånn det fungerer. Anonymkode: b3ec2...d09 Jeg sier ofte i fra. Ikke alltid, men når det irriterer meg sånn at jeg holder på å klikke. Ja da får de høre det! Endret 23. mai 2016 av Aye
Mari Y Skrevet 23. mai 2016 #22 Skrevet 23. mai 2016 Jeg synes folk som klager for mye er slitsomt. Og frekke folk. 1
Mari Y Skrevet 23. mai 2016 #23 Skrevet 23. mai 2016 10 minutter siden, Aye skrev: Jeg sier ofte i fra. Ikke alltid, men når det irriterer meg sånn at jeg holder på å klikke. Ja da får de høre det! Ville i alle fall prøvd å være Hyggelig, jeg tror som regel man kommer lenger med det. Man vet jo aldri hvordan folk kan ta det. Men er som regel litt forsiktig med å si ifra, overhodet.
Gjest Aye Skrevet 23. mai 2016 #24 Skrevet 23. mai 2016 1 minutt siden, Mari Y skrev: Ville i alle fall prøvd å være Hyggelig, jeg tror som regel man kommer lenger med det. Man vet jo aldri hvordan folk kan ta det. Men er som regel litt forsiktig med å si ifra, overhodet. Det er jo sant. Har fått meg et slag av det og mye kjeft tilbake. Jeg bare må si i fra når jeg blir for mye irritert. Men finnes jo ustabile folk som kan bruke vold. Det fikk fjeset mitt oppleve.
melatonin Skrevet 23. mai 2016 #25 Skrevet 23. mai 2016 12 timer siden, satan skrev: Det er ikke så veldig kult. MEN HVA MED DE SOM STÅR KLISTRA INNTIL RULLEBÅNDET PÅ FLYPLASSEN?!!!! DET er irriterende!
Mari Y Skrevet 23. mai 2016 #26 Skrevet 23. mai 2016 7 minutter siden, Aye skrev: Det er jo sant. Har fått meg et slag av det og mye kjeft tilbake. Jeg bare må si i fra når jeg blir for mye irritert. Men finnes jo ustabile folk som kan bruke vold. Det fikk fjeset mitt oppleve. Ojsann. Ja det er kjedelig. Såpass fortjente du ikke.
Gjest Badebuksa Skrevet 23. mai 2016 #27 Skrevet 23. mai 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Omg. blir du ikke gal av gå rundt å irriterre deg over absolute allt? Anonymkode: 0a01b...b5e Nei, og jeg irriterrer meg ikke ovver skrivefeil enngang, for tenk.
Gjest Badebuksa Skrevet 23. mai 2016 #28 Skrevet 23. mai 2016 16 timer siden, Stiani skrev: Si i fra da. Det er passe patetisk å irritere seg over noe og ikke gjøre noe med det. Jeg klarer ikke å ta folk med ditt ansiktsuttrykk seriøst. Men for å si det sånn så er jeg i mange tilfeller en pasifist, jeg gidder ikke å yppe med en 130 kg tung gubbe som står og peser meg i nakken akkurat. Man velger sine kamper, liksom.
Gjest Badebuksa Skrevet 23. mai 2016 #29 Skrevet 23. mai 2016 14 timer siden, Chroma skrev: Det er lov å irritere seg, det er ikke noe man kan styre. Men man kan (prøve iallefall) å styre hvordan man tenker om det og takler det. Det er sant. Det er ikke noe jeg går rundt og lar ødelegge hverdagen, men det slo meg at hver eneste gang jeg er i en butikk møter jeg mennesker som irriterer meg. Bortsett fra idag. Jeg tror egentlig jeg ikke liker mennesker. Men det er mitt problem.
Gjest Badebuksa Skrevet 23. mai 2016 #30 Skrevet 23. mai 2016 13 timer siden, satan skrev: Det er ikke så veldig kult. MEN HVA MED DE SOM STÅR KLISTRA INNTIL RULLEBÅNDET PÅ FLYPLASSEN?!!!!
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #31 Skrevet 23. mai 2016 16 timer siden, Stiani skrev: Si i fra da. Det er passe patetisk å irritere seg over noe og ikke gjøre noe med det. Du har åpenbart ikke folkeskikk. Anonymkode: 3b839...6e0
Gjest Badebuksa Skrevet 23. mai 2016 #32 Skrevet 23. mai 2016 9 timer siden, Merovingian skrev: Hva med de som klager på alt og alle? De burde holde seg innendørs til etter mørkets frembrudd! Ja, men jeg kjenner ingen slike så jeg kan ikke påstå at jeg vet hvordan det er. Men det som irriterer meg er folk som later som de liker noen, for så å baksnakke så fort personen snur ryggen til. Ah, jeg kunne kommet opp med tusen flere ting og mennesker som irriterer meg. Jeg tror jeg er litt irritabel, gitt
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #33 Skrevet 23. mai 2016 Et øyeblikk siden, Badebuksa skrev: Nei, og jeg irriterrer meg ikke ovver skrivefeil enngang, for tenk. Wow, får en comeback, jegha skrive og lese vansker Grunnen til at jeg spør at du har skrevet veldig mange slike tråder.. Anonymkode: 0a01b...b5e
Gjest Badebuksa Skrevet 23. mai 2016 #34 Skrevet 23. mai 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er desverre en del av en ny trend, folk som bryr seg for mye om hva andre gjør. Anonymkode: 43988...654 Åja, gratulerer til meg da, det må være jomfruturen min i "Norges nye trend" - jeg er ikke akkurat den som verken setter eller følger trender. Kuuuult.
Gjest Badebuksa Skrevet 23. mai 2016 #35 Skrevet 23. mai 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det finnes vel allerede en tråd om irriterende ting, her på forumet... Anonymkode: 039b6...40c Det der irriterer meg.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #36 Skrevet 23. mai 2016 Et øyeblikk siden, Badebuksa skrev: Ja, men jeg kjenner ingen slike så jeg kan ikke påstå at jeg vet hvordan det er. Men det som irriterer meg er folk som later som de liker noen, for så å baksnakke så fort personen snur ryggen til. Ah, jeg kunne kommet opp med tusen flere ting og mennesker som irriterer meg. Jeg tror jeg er litt irritabel, gitt Så med andre ord jeg hadde ett poeng med det innlegget? Du valgte bli fornærma. Anonymkode: 0a01b...b5e
Gjest Badebuksa Skrevet 23. mai 2016 #37 Skrevet 23. mai 2016 4 timer siden, slutt skrev: Ja jeg lurte litt på hvor vanlig det egentlig er å stelle seg i køen? Det må jo tydeligvis skje med (u)jevne mellomrom siden TS irriterer seg sånn over det. Jeg forstod ikke denne. Altså, hver gang jeg er i en kø leker jeg border collie omtrent, jeg flytter på meg hele tiden for å opprettholde køen, bare noen cm, men det hjelper. En gang skulle jeg handle, og så var det en stygg kjerring (UNNSKYLD, men noen ganger må jeg få lov til å være slem) som snek i køen foran meg. Bare gikk rett foran meg. Trodde jeg skulle eksplodere. Sendte et drepende blikk, men igjen. Så endte det opp med at jeg irriterte meg over det, det irriterte jeg meg faktisk over i flere dager. "Den dumme dama"
Gjest Badebuksa Skrevet 23. mai 2016 #38 Skrevet 23. mai 2016 4 timer siden, makkapakka skrev: D'ække lov å fjerte! 1 time siden, michaeline__07 skrev: Sikkert litt slitsomt. Blir ts sinna også? Spør du AnonymBruker 0a0b---b5e om jeg, trådstarter, blir sinna? Du irriterer meg.
Miklo Velka Skrevet 23. mai 2016 #39 Skrevet 23. mai 2016 16 timer siden, Badebuksa skrev: Folk som steller seg ved siden av meg i køen. Istedet for bak meg. Og da helst 10 centimeter unna meg. Og folk i butikken som står og presser på når du skal ha en vare (f.eks melk) som ikke kan vente de 5 sekundene det tar deg å ta ut en melk fra kjøleskapet. Presser seg på ja! Eller folk som biter negler samtidig som de kjører bil, det er faktisk mange av dem rundt her. Ser helt nevrotiske ut og virker ikke som de følger med på noenting, men å ligge i 90 i 70-sonen, det skal de. Jeg synes heller at du fremstår som nevrotisk som går og irriterer deg over alt dette, til og med når du kjører bil.
Gjest Badebuksa Skrevet 23. mai 2016 #40 Skrevet 23. mai 2016 Et øyeblikk siden, Miklo Velka skrev: Jeg synes heller at du fremstår som nevrotisk som går og irriterer deg over alt dette, til og med når du kjører bil. Oi, her var det en som følte seg truffet. Slutt å bite negler, det er ekkelt. Ok?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå