Gå til innhold

Blodsprut fra underliv

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Aner ikke hvor jeg skal snu meg og spørre angående dette, men prøver her. For noen uker siden kjente jeg en klump i underlivet. Det vokste og svei litt og så ut som blodklump rett under huden. Kunne ta denne kulen som en ball mellom fingrene. En kveld klemme jeg litt på den og plutselig sprutet det masse blod oppover veggene. Ble helt satt ut! Etter dette fikk jeg "tømt" det for litt blod slik at klumpen ble mindre. Har tømt den en gang til ved å klemme forsiktig på fordi klumpen ble stor igjen. Skal ikke mye krefter til. Nå ser det mer ut som en blodåre som er rett oppunder huden det og jeg trenger bare å klemme forsiktig oppå der før blodet renner godt ut. Det svir veldig når noe er borti det. Har tenkt meg til lege med dette for å få komme til gynekolog, men usikker når. Vil ikke at fastlegen min skal se på det pga liten bygd og ser han på jobb omtrent hver dag. Men lurer på om andre har vært borti noe lignende? 

Anonymkode: 037f9...be8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være inngrodd hår eller en kvise? Eller er det for "voldsomt" til å være noe sånt? Høres uansett ut som det mest fornuftige med en tur til gynekolog, ja.

Anonymkode: b091e...8f5

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: e4bb0...201

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du intimbarberer? Samme råd som over. Hårsekkinfeksjoner kan bli store. 1 cm i diameter kan man fint få. De har som regel puss, veske og blod. Som kjempekviser. Jeg ville hvertfall renset det etter du ha tømt kulen. Svien kan jo komme av at det er sårt etter du har klemt? Men en tur til legen er sikkert lurt. Hvis det ikke roer seg etter tømming.

Anonymkode: 03494...b23

AnonymBruker
Skrevet

Gå til lege, forhåpendligvis er det ingenting,men det kan være alvorlig!

Anonymkode: 4054a...5bc

Skrevet

Er ikke ofte jeg barberer meg der, men kommer kun rent mørkt blod ut og ikke noe puss, væske eller betennelse. Men er som en stripe lik blodåre i ca 2cm lengde som ligger rett oppunder huden veldig godt synlig. Hadde det vært puss og eller væske i hadde jeg ikke bekymret meg så mye. Men det er kun rent blod og det renner lett ut av et lite hull ved lett trykk på. Så for meg virker det som en blodåre jeg kan klemme blod utav! For jeg kan få så mye blod jeg bare vil ut! Skal nok se om jeg får kommet meg til rett lege for en sjekk. Har vært slik i snart en mnd, og det gror liksom ikke. Svir like mye når man tar på og rundt også, men det er jo sikkert bra hullet/såret då. Men lurte berre på om noen andre hadde vært borti noe slik, for det er ikke noe jeg visste kunne skje eller hvorfor det skjer :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Kelambi skrev:

Er ikke ofte jeg barberer meg der, men kommer kun rent mørkt blod ut og ikke noe puss, væske eller betennelse. Men er som en stripe lik blodåre i ca 2cm lengde som ligger rett oppunder huden veldig godt synlig. Hadde det vært puss og eller væske i hadde jeg ikke bekymret meg så mye. Men det er kun rent blod og det renner lett ut av et lite hull ved lett trykk på. Så for meg virker det som en blodåre jeg kan klemme blod utav! For jeg kan få så mye blod jeg bare vil ut! Skal nok se om jeg får kommet meg til rett lege for en sjekk. Har vært slik i snart en mnd, og det gror liksom ikke. Svir like mye når man tar på og rundt også, men det er jo sikkert bra hullet/såret då. Men lurte berre på om noen andre hadde vært borti noe slik, for det er ikke noe jeg visste kunne skje eller hvorfor det skjer :)

Høres ut som en skikkelig betent hårrot. Jeg får slike. Og det kommer bare rent blod ut helt til man får ut hårsekken

Anonymkode: a81c4...361

AnonymBruker
Skrevet

Da høres det ikke ut som hårrots betennelse. Ja, gå til legen.

Anonymkode: 03494...b23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...