Gå til innhold

Utslett i ansikt og hals, hjelp :((

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La merke til små nupper i panna mi i går, tenkte ikke noe særlig over det. I dag merker jeg at det er blitt mye mer, samt at det er også to runde området med utslett rett under ørene mine. Skjønner ingen ting ! Har ikke spist noe nytt, og eneste "uvanlige" jeg har gjort er å ha jobbet i hagen med å rake..

har ikke tidligere opplevd noen allergier når jeg har vært ute eller noe sånn.. 

Utslettet er bitte små røde nupper, de er ekstremt små, men veldig mange

Anonymkode: c86c4...02f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok også angrepille for 2 dager siden.m, men det kan vel ikke være det som er grunnen? 

-TS

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La merke til små nupper i panna mi i går, tenkte ikke noe særlig over det. I dag merker jeg at det er blitt mye mer, samt at det er også to runde området med utslett rett under ørene mine. Skjønner ingen ting ! Har ikke spist noe nytt, og eneste "uvanlige" jeg har gjort er å ha jobbet i hagen med å rake..

har ikke tidligere opplevd noen allergier når jeg har vært ute eller noe sånn.. 

Utslettet er bitte små røde nupper, de er ekstremt små, men veldig mange

Knottstikk?

Anonymkode: 80c1a...a81

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Knottstikk?

Anonymkode: 80c1a...a81

Jeg snakker ikke om insekt stikk her. Jeg snakker om utslett i hele ansikt og deler av halsen. Jeg har ingen insektstikk noe stedEt knottstikk kan gi utslett rundt og nær der hvor knotten har stukket deg, ikke gi reaksjoner et helt annet sted på kroppen i så stor grad.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker ikke om insekt stikk her. Jeg snakker om utslett i hele ansikt og deler av halsen. Jeg har ingen insektstikk noe stedEt knottstikk kan gi utslett rundt og nær der hvor knotten har stukket deg, ikke gi reaksjoner et helt annet sted på kroppen i så stor grad.

Dette kan være alt fra allergisk reaskjon på angrepiller til reaksjon på sminke, hudkrem m.m. Dra til legen og få sett på det. Er det angrepillen så bør du ikke bruke det i gjen før du har funnet ut om der er noe i de pillene du kan reagere på. Neste gang kan du reagere med pusteproblemer. Til lege! 

Anonymkode: 7485a...1c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...