Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lurer på hva som skjer om man trykker på "Invite *** to messenger" inne i et chattevindu i messenger-appen? Vil vel tro den andre personen får en melding av noe slag, er det noen som vet?

Har litt sånn smått panikk (ja jeg vet det er teit å bli flau over noe sånt noe, men jeg blir altså det) fordi jeg nettopp kom borti inviter-knappen til en fyr jeg holdt på med for en liten stund tilbake. Litt redd for å fremstå som den(!) stalkeren (for det var jo nettopp stalke jeg gjorde, heheee...)

Anonymkode: 8f146...7fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer på hva som skjer om man trykker på "Invite *** to messenger" inne i et chattevindu i messenger-appen? Vil vel tro den andre personen får en melding av noe slag, er det noen som vet?

Har litt sånn smått panikk (ja jeg vet det er teit å bli flau over noe sånt noe, men jeg blir altså det) fordi jeg nettopp kom borti inviter-knappen til en fyr jeg holdt på med for en liten stund tilbake. Litt redd for å fremstå som den(!) stalkeren (for det var jo nettopp stalke jeg gjorde, heheee...)

Jepp, det gjør det. :sjokk:

Anonymkode: 15335...573

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, det gjør det. :sjokk:

Hvor dukker evt denne meldingen opp? På sms, e-mail...?
Det står tydeligvis på min konto at jeg ikke bruker messenger, så jeg fikk en venninne til å invitere meg. Men jeg fikk ikke noen invitasjon av noe slag...

AnonymBruker
Skrevet

Har du messenger da? For om du har den, så får du ingen melding. Dersom du ikke har den får du. Helt i starten fikk jeg i alle fall en slik, og sendte en til søsteren min også - som responderte med spørsmål om det var legit eller spam. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...