AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Jeg bare lurer på hva som skjer om man trykker på "Invite *** to messenger" inne i et chattevindu i messenger-appen? Vil vel tro den andre personen får en melding av noe slag, er det noen som vet? Har litt sånn smått panikk (ja jeg vet det er teit å bli flau over noe sånt noe, men jeg blir altså det) fordi jeg nettopp kom borti inviter-knappen til en fyr jeg holdt på med for en liten stund tilbake. Litt redd for å fremstå som den(!) stalkeren (for det var jo nettopp stalke jeg gjorde, heheee...) Anonymkode: 8f146...7fe
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #2 Skrevet 23. mai 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare lurer på hva som skjer om man trykker på "Invite *** to messenger" inne i et chattevindu i messenger-appen? Vil vel tro den andre personen får en melding av noe slag, er det noen som vet? Har litt sånn smått panikk (ja jeg vet det er teit å bli flau over noe sånt noe, men jeg blir altså det) fordi jeg nettopp kom borti inviter-knappen til en fyr jeg holdt på med for en liten stund tilbake. Litt redd for å fremstå som den(!) stalkeren (for det var jo nettopp stalke jeg gjorde, heheee...) Anonymkode: 8f146...7fe Jepp, det gjør det. Anonymkode: 15335...573
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #3 Skrevet 23. mai 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp, det gjør det. Anonymkode: 15335...573 Hvor dukker evt denne meldingen opp? På sms, e-mail...? Det står tydeligvis på min konto at jeg ikke bruker messenger, så jeg fikk en venninne til å invitere meg. Men jeg fikk ikke noen invitasjon av noe slag... Anonymkode: 8f146...7fe
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #4 Skrevet 23. mai 2016 Har du messenger da? For om du har den, så får du ingen melding. Dersom du ikke har den får du. Helt i starten fikk jeg i alle fall en slik, og sendte en til søsteren min også - som responderte med spørsmål om det var legit eller spam. Anonymkode: 15335...573
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå