Gjest noe tilfeldig Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Pupper, rumpe, lår ? Jeg vet at det er finest hvis alt synes, og synes godt, men er det en av disse som er ekstra pent å se på? Og jeg lurer på hva som er penest å se på at det jeg har nevnt. Ikke interessert i å høre om knokler og bein ogsånnt..
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Thigh gap og bikini bridge Anonymkode: 48b91...761 1
ajarRun Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Det kommer an på om hun er påkledd. Hvis hun er påkledd: Pupper, lår, rumpe. Hvis hun er naken, pupper, rumpe, lår.
Gjest noe tilfeldig Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Thigh gap og bikini bridge Anonymkode: 48b91...761 Et stramt gap og ei bru laget av bikini? Jeg forstår ikke helt hvorfor du refererer til merkelige byggkonstruksjoner, for denne tråden er en hyllest til kvinnelige former.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #6 Skrevet 22. mai 2016 4 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Det kommer an på om hun er påkledd. Hvis hun er påkledd: Pupper, lår, rumpe. Hvis hun er naken, pupper, rumpe, lår. Kjære, ikke svar i tråder som latterliggjør min.. Da blir jeg såret... Anonymkode: 07489...d8a
Gjest noe tilfeldig Skrevet 22. mai 2016 #7 Skrevet 22. mai 2016 4 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Det kommer an på om hun er påkledd. Hvis hun er påkledd: Pupper, lår, rumpe. Hvis hun er naken, pupper, rumpe, lår. Takk for et reflektert svar. Jeg skal gjennom tankeoverføring forsøke å overføre neste sjokolade jeg spiser til pupperegionen, evnt rumpe, da jeg liker å spankulere rundt i huset naken.
Silfen Skrevet 22. mai 2016 #8 Skrevet 22. mai 2016 1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev: Et stramt gap og ei bru laget av bikini? Jeg forstår ikke helt hvorfor du refererer til merkelige byggkonstruksjoner, for denne tråden er en hyllest til kvinnelige former. Det som er morsomt er at bikini bridge er en konstruert greie for å se hvor langt idioti kunne gå på nett. Og nå tror folk det er en real thing. 2
Gjest noe tilfeldig Skrevet 22. mai 2016 #9 Skrevet 22. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjære, ikke svar i tråder som latterliggjør min.. Da blir jeg såret... Anonymkode: 07489...d8a BWAHHAHA @ambivalentReaction You know how to pick'em 😉
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #10 Skrevet 22. mai 2016 En rund og spretten rumpe! Anonymkode: ee6c7...19e
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #11 Skrevet 22. mai 2016 1 time siden, Raven.WritingDesk skrev: Pupper, rumpe, lår ? Jeg vet at det er finest hvis alt synes, og synes godt, men er det en av disse som er ekstra pent å se på? Og jeg lurer på hva som er penest å se på at det jeg har nevnt. Ikke interessert i å høre om knokler og bein ogsånnt.. Ingenting - det er det indre som teller Ihvertfall det som er mest politisk korrekt å si så da sier jeg det. Anonymkode: 418d6...511
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå