Gå til innhold

Bursdagsinvitasjoner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selvsagt svarer jeg, det er normal høflighet det

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen.

Da skal jeg prøve å få tak i de sisste nummerene, og purre på svar!

Her i området pleier det å stå "si fra om du kommer eller ikke", så regner jo med at det er det de andre er vant til også... Er jo stort sett de samme barna det er snakk om.

TS

Anonymkode: 02f8f...90b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer alltid uansett. Kan hende det har vært noen ganger der det står at man skal "gi beskjed hvis barnet IKKE kan komme" at jeg ikke har svart, men det er blant unntakene. Jeg liker ikke når folk ikke svarer på innbydelser. Synes det er uhøflig, og at de ikke respekterer andres tid og ressurser da (tenk hvis alle gjorde slik, og at alle uteble). 

Det har vært en gang jeg blinxa på klokkeslettet i en bursdag. Da tenkte jeg at bursdagen som ungen min skulle i, begynte på det klokkeslettet det egentlig slutta. Så det var dumt for alle parter da vi oppdaget det. Men det var jo selvsagt ikke med vilje. 

Anonymkode: 0477f...688

Skrevet

Jeg har forresten ofte opplevd at det å ikke svare ikke nødvendigvis betyr at man kommer. For å ta det mest ekstreme eksempelet: De to yngste begynte i ny barnehage i fjor. Da den første av de nye vennene deres hadde bursdag var det bare 3 av 15 som kom, og bare 2-3 hadde svart at de ikke kom. Da måtte bare barnehagen sende mail rundt og si at det er selvsagt greit at man ikke alltid kan komme, men man sender i allefall beskjed. Det er uhøflig å ikke gi beskjed når man blir bedt om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...