Gå til innhold

Tror ikke han tenner på meg..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han kommer ikke til å endre seg. Han er fornøyd med tingene slik som det er, og har ikke behov for å endre på noe. At du ikke er fornøyd tar han tydeligvis ikke helt på alvor, og han er tydeligvis ganske trygg på deg, og trenger ikke anstrenge seg. Kanskje vil han prøve hardere en periode om du virkelig lager drama, men så vil det falle tilbake til det han synes er komfortabelt. Min mann er på akkurat samme måten. Jeg har vært gal av frustrasjon utrolig mange ganger, men det er så mye mer i forholdet som gjør det likevel verd å satse på, og innimellom så glimter det jo til, og innimellom så gidder jeg å bruke litt kvinnelist også. Jeg har også hatt min rikelige dose med tanker om at det er min feil, ikke pen nok/hot nok/god nok i senga, men det er det faktisk ikke. Han er bare rett og slett tilfreds. Det vil ikke skje et mirakel som gjør mannen din til en kanin, men det er jo et sunnhetstegn at han tilfredstiller seg selv, da har han i allefall libido. Og så er det opp til deg om dette du har i dag er nok for deg. Klaging må du iallefall slutte med, det er virkelig turn off. Kanskje heller spille litt mystisk en periode og se hva som skjer?

Anonymkode: 52ff3...f6d

Tusen takk for et fint svar!

Jeg har ikke tenkt til å ta det opp flere ganger nå, men for å klare å ikke vise frustrasjon må jeg jobbe hardt. Spille mystisk, som i å late som jeg ikke er så gira på sex? Eller bare ikke prøve meg, men vente til han gjør det?

Anonymkode: fb657...683

Videoannonse
Annonse
Skrevet

boys will be boys.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke tenkt til å ta det opp flere ganger nå, men for å klare å ikke vise frustrasjon må jeg jobbe hardt. Spille mystisk, som i å late som jeg ikke er så gira på sex? Eller bare ikke prøve meg, men vente til han gjør det?

En fanger flere fluer med honnning enn med eddik;-) Være stelt, ta på klær som framhever det du er fornøyd med på kroppen din, være litt fraværende, velge å gå en tur eller trene, uten å spørre om han vil være med. Men samtidig gi oppmerksomhet som å stoppe ham i døra og gi et kyss og stryk over kroppen før du forsvinner bort igjen. Flørtete, humoristsk og positiv. Og det er jo selvsagt ikke bare for å forvirre denne stakkars mannen. Det har med egenverdi å gjøre. Du skal føle deg vel. og heller ikke prisgitt hva han gidder og hans grad av slitenhet. I stedet for å kollapse i den andre enden av sofaen, så kan en finne på noe med andre. eller som jeg gjør, fly en tur på fjellet. Du får det bedre med deg selv, og markedsverdien din øker hos ham også.

Anonymkode: 52ff3...f6d

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære TS

det å bli avvist seksuelt er ikke sunt i lengden. At du skal gjøre enda mer for å forsøke å få en "er det ikke lov til å være sliten?"-mann til å plutselig ville ha sex med deg, beklager, men jeg tror det kommer til å bidra ytterligere til at du får det vondt. Ville det ikke være bra å få slippe? Ville det ikke være bra å finne noen som ikke kan vente til de får revet klærne av deg? Som den du siterer sier, så vil det ikke skje noe mirakel, det vil kanskje bli bedre en periode, men så faller det tilbake i samme mønster. Er det ikke på tide å tenke på deg nå? Heller :) enn :( !

Anonymkode: 85b45...739

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hei, en liten oppdatering herfra.

Vi var på ferie sammen nå i sommer, og etter en måned uten sex "bikket det over" for meg og jeg satt meg i bilen og kjørte vekk midt på natten. Han ble sint, men jeg sa at jeg måtte ha luft. Jeg var vekke i flere timer, når jeg kom tilbake la jeg meg.

Dagen etter var jeg bar kjølig. Ikke egentlig med vilje, men jeg var bare lei meg, oppgitt og frustrert. Når vi la oss den kvelden begynte vi å prate om det og han kom med de vanlige unnskydningene om at han var sliten osv. Jeg sa at han ikke satt pris på meg og at det var utrolig sårende.

Når vi kom hjem begynte han å ta mer initiativ plutselig. Den første uken hadde vi sex tre dager på rad. Han begynte å ta mer på meg og ganske fort snudde mitt humør også. Jeg prøvde meg på en tekstmelding for litt siden, "lyst på blowjob i kveld", og jeg fikk faktisk en positiv respons for en gangs skyld.

Etter det gikk det fremover litt etter litt, og vi har det nå bedre sammen på alle måter. Har et par ganger sendt han litt dristige bilder og fått fine svar tilbake.

Jeg håper så inderlig at det fortsetter sånn her!

Takk for alle innspill jeg fikk når frustrasjonen var som verst. :P

Hilsen hovedinnleggeren. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...