AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Wow.. når en tenker at det ikke kan bli verre, blir det jammen det. Gravid i uke 12. Jeg har lunge,hals og ørebetennelse. -begynte på antibiotika for sistnevnte å fikk akutt diare som har vart i 3 dager nå har sykt hovne og såre kjønnslepper -og I den forbindelse fant jeg to store klumper ved rumpehullet(som jeg er sikker på er hemoroider). Hvorfor alt på en gang? Sist jeg hadde "noe" var for snart 4 år siden og da hadde jeg en liten forkjølelse.. Har immunforsvaret mitt tatt kveld eller hva skjer??? Anonymkode: c3761...c68
Sulosi Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Jeg får diaré av enkelte antibiotika kurer. Den siste kuren jeg hadde måtte jeg være sykmeldt i 14 dager pga diaré og med mye diaré kommer også hemmoridene frem. Jeg hadde full hyre med å konkurrere med min egen bak, vamt jeg rakk jeg do, vant baken kom det i buksa på vei til do. Antibiotika påvirker urinen siden den skilles ut av kroppen der så det er mulig den er såpass sterk at du får svie der.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Wow.. når en tenker at det ikke kan bli verre, blir det jammen det. Gravid i uke 12. Jeg har lunge,hals og ørebetennelse. -begynte på antibiotika for sistnevnte å fikk akutt diare som har vart i 3 dager nå har sykt hovne og såre kjønnslepper -og I den forbindelse fant jeg to store klumper ved rumpehullet(som jeg er sikker på er hemoroider). Hvorfor alt på en gang? Sist jeg hadde "noe" var for snart 4 år siden og da hadde jeg en liten forkjølelse.. Har immunforsvaret mitt tatt kveld eller hva skjer??? Anonymkode: c3761...c68 Første bud er å holde deg varm, så du unngår sykdom og dermed behov for antibiotika. (Viktigst av alt, ikke fryse på beina.) Antibiotikaen har vel gitt deg soppinfeksjon? Derav såre og hovne kjønnslepper. Når du er gravid skal du snakke med lege om dette og ikke starte med soppbehandlig i håndkjøp på apoteket. Soppinfeksjon får du og lettere som gravid. Diare er helt vanlig å få på antibiotika. Å være gravid er en omstilling og en belastning på kroppen. Derfor er egenomsorg viktig. Anonymkode: 71ea7...55c 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 9 timer siden, Raspberrypai skrev: Hvordan antibiotika har du tatt? Har du gått på noe medikament oralt som inneholder hydrokortison? Apocilin bare (for øre hals lungebetennelsene) Anonymkode: c3761...c68
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Første bud er å holde deg varm, så du unngår sykdom og dermed behov for antibiotika. (Viktigst av alt, ikke fryse på beina.) Antibiotikaen har vel gitt deg soppinfeksjon? Derav såre og hovne kjønnslepper. Når du er gravid skal du snakke med lege om dette og ikke starte med soppbehandlig i håndkjøp på apoteket. Soppinfeksjon får du og lettere som gravid. Diare er helt vanlig å få på antibiotika. Å være gravid er en omstilling og en belastning på kroppen. Derfor er egenomsorg viktig. Anonymkode: 71ea7...55c Kan antibiotika gi meg soppinfeksjon? Trodde den fjernet slikt.. Anonymkode: c3761...c68
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå