Gå til innhold

Jeg fatter det ikke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tja, kanskje jeg er kjempesnål, men jeg liker nerdete gutter og foretrekker dem over såkalte "alpha"-menn (kommer ikke på et bedre ord). Synes de er mer interessante enn menn som er veldig frempå. Mange menn blir veldig slitsomme, og jeg er veldig lei av standard sjekking på fester. Samtalene er alltid de samme og jeg trenger ofte ikke gjøre annet enn å spre beina for å få et ligg. Det har begynt å bli kjedelig og forutsigbart, så jeg holder meg som regel til de litt sjenerte, tilbakeholdne mennene som ikke prøver så hardt å imponere alle og enhver.

Anonymkode: 3e112...4ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det der var en ufyselig kommentar :P

TS har vel bare litt å lære. Ikke sikkert han er dust eller slem eller noe.

Anonymkode: d080f...978

Spørsmålet er bare om han er villig. Det er mange menn som sier de vil lære, men som sjelden tror på de tingene andre forteller dem eller gidder å gjøre noe med det.

Jeg (jente) ville jeg ha sagt at han må snu om på nesten hele tankesettet sitt for i det hele tatt å være en omgjengelig person. Selv om han ikke er slem eller "dust eller noe". HI er virkelig ufyselig skrevet, sutrete, sjalu, nullinnsikt i kvinner. Hva er det med slike innlegg på KG? Er det for å sanke sympati?

Anonymkode: ec089...137

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er bare om han er villig. Det er mange menn som sier de vil lære, men som sjelden tror på de tingene andre forteller dem eller gidder å gjøre noe med det.

Jeg (jente) ville jeg ha sagt at han må snu om på nesten hele tankesettet sitt for i det hele tatt å være en omgjengelig person. Selv om han ikke er slem eller "dust eller noe". HI er virkelig ufyselig skrevet, sutrete, sjalu, nullinnsikt i kvinner. Hva er det med slike innlegg på KG? Er det for å sanke sympati?

Enig i at hans holdning til sin kompis ikke er av de beste ja :P

Skrevet

Hvis du har en utstråling som matcher de tankene du legger frem her, så skjønner jeg godt at du ikke har draget. 

Mitt tips til deg:

Allier deg med en venninne før neste fest, la henne observere hvordan du egentlig oppfører deg, hva du utstråler osv., så kan hun gi deg tilbakemeldinger etterpå. Det er garantert lettere for en annen, spesielt en jente, å se hva som går galt. Velg en venninne som ikke er redd for å snakke rett fra levra, ellers er det ikke mye å hente. 

Et siste tips; slutt å ta deg selv så høytidelig, ikke mål din verdi etter hvor mange damer du har draget på, slutt å tenke så negativt om kompisene dine og slapp av!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prestesønnen virket litt care, og det fungerer nok godt på visse damer. Kanskje jeg var for ivrig og "underdanig" i denne settingen. Jeg prøvde å holde praten igang, overfor både ham og henne. Hvis det virker som at jeg prøver for hardt, så er jo det ganske uheldig. Men jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor hun var interessert i ham, det bryter med alt jeg er overbevist om. Null problem at hun ikke var interessert i meg, det er ikke det dette handler om. Det er bare det at det føles som et kjempenederlag når han lykkes bedre.

Anonymkode: ebe86...30a

Du skal se bort fra hvorfor hun er interessert i han. Du skal se bort fra hele han. Du skal se bort fra de oppmerksomhetssøkende jentene. Du skal se bort fra deg selv.

Den dama som får minst oppmerksomhet, hun skal du si hei til. Så skal du gjøre noe annet. Hun må bli vant med deg etter det hei'et.

Litt senere skal du ta henne til side, eller henvende deg til der hun er dersom det passer bedre. Du skal fortelle henne en historie, gjerne en anekdote, noe som har gjort deg veldig glad, veldig trist, eller fått deg til å le. Eller en historie om et menneske du er glad i. En liten historie. Så skal du drikke opp før du sier noe mer. Ikke gå, bare være stille.

Det er ikke sikkert det skjer så mye. Men det er i alle fall en heeeelt annen og mye mer skapende approach enn HI.

Dersom hun fortsetter praten da, skal du la henne prate. Du skal stille oppfølgingsspørsmål, du skal tilby deg å følge henne hjem, men det er også alt.

Grunnen til at jeg sier det siste, er at jenter lukter desperasjon. Så alt du gjør som er anti-sex, har bedre sjanse enn det som lukter sex. Dette kan endre seg med årene, men du er ikke der enda TS!

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i at hans holdning til sin kompis ikke er av de beste ja :P

Har gitt han en forsøksvis oppskrift over her ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...