Gå til innhold

Jeg fatter det ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på studenfest i kveld. Småsnakket litt med et par damer og kom ingen vei. Greit nok, ikke noe nytt det. Men jeg fatter ikke at jeg lykkes så dårlig sammenlignet med "kompiser". Traff tilfeldigvis en barndomskompis på denne festen. Nerdete prestesønn som ikke drakk (men trenger naturligvis ikke å drikke). Denne barndomskompisen, en annen fyr som jeg dro dit med og jeg snakket litt med en litt søt dame som egentlig er i en annen liga enn oss tre. Han første var kjempekjedelig og stilte masse kjedelige spørsmål. Kan umulig ha vært interessant for henne, og til slutt bare ga han seg og dro hjem. Men han kjedelige prestesønnen var hun åpenbart interessert i, av en eller annen veldig merkelig grunn. Han er typen som kanskje er jomfru, jeg vet ikke.

Han satt der og sjekket fotballresultater på telefonen, og til og med det var hun interessert i (men neppe fotballinteressert og de snakket ikke om noe særlig annet enn hvilke flagg fotballspillerne stod oppført med). Hun satt der og holdt hånda på låret hans, og virket generelt ganske interessert. Helt ubegripelig. Han merket at hun var interessert, og jeg merket det. Men han var ikke så keen, og det er mulig at han bare tenker ekteskap før sex og hele den bibelgreia. Han er ikke kjekk. Midt på treet, som jeg antar at jeg også er. Jeg mener selv at jeg er mindre nerdete (hun kan naturligvis mene noe annet, eller like nerder, selv om hun overhodet ikke virket som en nerd selv) enn ham, og jeg kler meg langt bedre, selv om det ikke betyr alt her i verden. Hun hadde drukket mer enn oss, eller virket i hvert fall fullere.

Denne nerdete prestesønnen kjente storebroren hennes, men kan det virkelig være vesentlig i en sånn setting? Når jeg lykkes dårligere enn ham får jeg egentlig bare lyst til å finne meg et kloster og leve som munk resten av livet. Verste følelsen ever. Tiltrekning er en subjektiv greie, men dette var et kjempestort nederlag. Endte opp med at jeg bare dro hjem før ett. Kanskje teit av meg å tenke sånn om "kompiser", men er nok mange som tenker slik iblant.

Anonymkode: ebe86...30a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg traff bestekompisen til (nå)ekskjæresten min sa han "Petter er så kul, han fikk alltid damene når vi var ute på byen, han er jo ganske kjekk".

Jeg snakka med Petter og innså at det var ikke det kjekke ytre (for min kjære var hottere) som var innbydende, men den flotte personligheten. Fyren snakket interessert og med respekt. Noe min kjære ikke la merke til. Kanskje dette er tilfellet. 

Anonymkode: 341ea...44f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun liker å være "jævlig" med han hvis hun vet han er kristen? Teste hvor langt han kan gå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prestesønnen virket litt care, og det fungerer nok godt på visse damer. Kanskje jeg var for ivrig og "underdanig" i denne settingen. Jeg prøvde å holde praten igang, overfor både ham og henne. Hvis det virker som at jeg prøver for hardt, så er jo det ganske uheldig. Men jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor hun var interessert i ham, det bryter med alt jeg er overbevist om. Null problem at hun ikke var interessert i meg, det er ikke det dette handler om. Det er bare det at det føles som et kjempenederlag når han lykkes bedre.

Anonymkode: ebe86...30a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen helger siden var jeg ute på byen, jeg og mine venninner kom i prat med 2 fyrer. Han jeg pratet med var utrolig kjekk, vi dro på nach og jeg hadde ONS med han kjekke rett og slett fordi han var kjekk. Kameraten var lite å se på men han hadde den beste humoren ever, så hadde det vært snakk om å bli kjent med og møtes igjen hadde jeg nok valgt annerledes. Humor slår utseendet big time, men når det er snakk om ONS tar man nok utseendemessig det beste man kan få. Så tror du bare må innse at hun antakeligvis syntes han andre var heitere enn deg. 

Anonymkode: 5f633...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra hva du skriver her vil jeg tro at personligheten din ikke er så attraktiv for litt oppegående damer... ?

Anonymkode: cd08c...09f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du skal holde deg for god til å tillegge slike negative karakteristikker om noen du omtaler som en venn. At du trekker han ned fordi du ikke får napp er ikke greit. Her må du arbeide med deg selv. 

Mindre baksnakk og økt selvtillitt vil også umiddelbart øke attraktiviteten. 

Anonymkode: 119c9...4a7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, drop-dead skrev:

Kanskje hun liker å være "jævlig" med han hvis hun vet han er kristen? Teste hvor langt han kan gå

Jeg var litt usikker på hva hun egentlig drev med. Hun innledet med å sleike på fingeren og stikke den i øret hans. Skjedde 2-3 ganger eller noe. Kan hende at hun bare likte oppmerksomheten og gjettet på at det var mest å hente hos ham, men synes det så ut som at hun faktisk var litt interessert. Mulig at hun ville gitt seg hvis han var mer med på notene.

Anonymkode: ebe86...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noen helger siden var jeg ute på byen, jeg og mine venninner kom i prat med 2 fyrer. Han jeg pratet med var utrolig kjekk, vi dro på nach og jeg hadde ONS med han kjekke rett og slett fordi han var kjekk. Kameraten var lite å se på men han hadde den beste humoren ever, så hadde det vært snakk om å bli kjent med og møtes igjen hadde jeg nok valgt annerledes. Humor slår utseendet big time, men når det er snakk om ONS tar man nok utseendemessig det beste man kan få. Så tror du bare må innse at hun antakeligvis syntes han andre var heitere enn deg. 

Anonymkode: 5f633...05f

Hvis han er heitere enn meg kan jeg bare gi opp alt som heter damer. Da kan jeg bare donere vekk lillemann til forskning eller noe (og ha en pose for det jeg måtte trenge en pose til).

Anonymkode: ebe86...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist hvor mange menn som gjør seg slaver til fitte...

Anonymkode: 09560...36b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulike personligheter finner ulike personligheter attraktive. Selv er jeg sammen med en veldig beskjeden, varm og omsorgsfull nerd og han er kjempeherlig. Jeg ser også veldig lett gjennom folk, så hjelper ikke om de spiller en rolle da jeg kan gjennomskue det veldig lett. Noen egenskaper finner jeg attraktive og de kan ikke fakes. Det beste er å vri ens egne egenskaper til noe positivt og få de til å funke.

Anonymkode: d0c57...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trist hvor mange menn som gjør seg slaver til fitte...

Anonymkode: 09560...36b

Tror du svarte i feil tråd.

Anonymkode: ebe86...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hun liker nerder og han er mer interessant eller morsom enn deg. 

I tillegg så sier du at han ikke virket keen på henne, det er noe med menn som ikke prøver seg så veldig og er litt vanskeligere å få. Ikke uvanlig at gutter sier de får mer draget når de har kjæreste, også blant fremmede på byn som ikke vet at de har det engang. De er nok mer avslappet rundt jenter og følgelig mer attraktive, det er generelt mer behagelig for oss damer å prate med menn hvor det ikke står "må ha fitte NÅ" i panna.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Kanskje hun liker nerder og han er mer interessant eller morsom enn deg. 

I tillegg så sier du at han ikke virket keen på henne, det er noe med menn som ikke prøver seg så veldig og er litt vanskeligere å få. Ikke uvanlig at gutter sier de får mer draget når de har kjæreste, også blant fremmede på byn som ikke vet at de har det engang. De er nok mer avslappet rundt jenter og følgelig mer attraktive, det er generelt mer behagelig for oss damer å prate med menn hvor det ikke står "må ha fitte NÅ" i panna.

Dette er et viktig poeng som enkelte gutter/menn har en tendens til å overse helt. :fnise:

Anonymkode: 5b611...cbf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Kanskje hun liker nerder og han er mer interessant eller morsom enn deg. 

I tillegg så sier du at han ikke virket keen på henne, det er noe med menn som ikke prøver seg så veldig og er litt vanskeligere å få. Ikke uvanlig at gutter sier de får mer draget når de har kjæreste, også blant fremmede på byn som ikke vet at de har det engang. De er nok mer avslappet rundt jenter og følgelig mer attraktive, det er generelt mer behagelig for oss damer å prate med menn hvor det ikke står "må ha fitte NÅ" i panna.

Spot on :) De mannfolka som ser på deg som et fittehøl vil vi ikke ha noe med. De som snakker til deg som en ekte person, er verdt å snakke mer med. Så enkelt er det.

Anonymkode: d080f...978

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir helt svett av denne tråden. Mange menn ute på byen er som irriterende telefonselgere. Alt handler om å få deg i senga. Du kan se blikket som glitrer når de titter på deg, at de sakte fører blikket opp og ned langs kroppen din etter to minutters samtale.
Så, etter at de har faket interesse i hva en du jobber med og hva hobbyen din er i noen timer, er det tid for å kjøre inn salget!
Da gjør man alt i sin makt i håp om at jenta blir med hjem.

Det skinner desperat lang vei og jeg har alltid blitt turned off av sånn handling. Alle rundt festen ser det også. De ser han lene seg mer og mer inntil deg,mens du bare ville ha det litt kjekt ute. De vet at dere kommer muligvis til  å ha sex om noen få timer. Jeg syns det er turn off. 

Jeg tror ikke du har en genuin interesse for kvinner. tror du bare 

 

Påstand: flest menn prøver å få seg ligg.
Dette gir en skjev balanse. Du møter på jenter som er egentlig ikke så fryktelig interessert i å ligge med noen som helst den kvelden. Og de kvinnene som vil ligge, har mer å velge mellom siden "flest menn" er interessert i det samme. Så da velger de de fineste menna.

Anonymkode: 93713...e46

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på studenfest i kveld. Småsnakket litt med et par damer og kom ingen vei. Greit nok, ikke noe nytt det. Men jeg fatter ikke at jeg lykkes så dårlig sammenlignet med "kompiser". Traff tilfeldigvis en barndomskompis på denne festen. Nerdete prestesønn som ikke drakk (men trenger naturligvis ikke å drikke). Denne barndomskompisen, en annen fyr som jeg dro dit med og jeg snakket litt med en litt søt dame som egentlig er i en annen liga enn oss tre. Han første var kjempekjedelig og stilte masse kjedelige spørsmål. Kan umulig ha vært interessant for henne, og til slutt bare ga han seg og dro hjem. Men han kjedelige prestesønnen var hun åpenbart interessert i, av en eller annen veldig merkelig grunn. Han er typen som kanskje er jomfru, jeg vet ikke.

Han satt der og sjekket fotballresultater på telefonen, og til og med det var hun interessert i (men neppe fotballinteressert og de snakket ikke om noe særlig annet enn hvilke flagg fotballspillerne stod oppført med). Hun satt der og holdt hånda på låret hans, og virket generelt ganske interessert. Helt ubegripelig. Han merket at hun var interessert, og jeg merket det. Men han var ikke så keen, og det er mulig at han bare tenker ekteskap før sex og hele den bibelgreia. Han er ikke kjekk. Midt på treet, som jeg antar at jeg også er. Jeg mener selv at jeg er mindre nerdete (hun kan naturligvis mene noe annet, eller like nerder, selv om hun overhodet ikke virket som en nerd selv) enn ham, og jeg kler meg langt bedre, selv om det ikke betyr alt her i verden. Hun hadde drukket mer enn oss, eller virket i hvert fall fullere.

Denne nerdete prestesønnen kjente storebroren hennes, men kan det virkelig være vesentlig i en sånn setting? Når jeg lykkes dårligere enn ham får jeg egentlig bare lyst til å finne meg et kloster og leve som munk resten av livet. Verste følelsen ever. Tiltrekning er en subjektiv greie, men dette var et kjempestort nederlag. Endte opp med at jeg bare dro hjem før ett. Kanskje teit av meg å tenke sånn om "kompiser", men er nok mange som tenker slik iblant.

Anonymkode: ebe86...30a

At kvinner ikke flokker seg rundt deg kan jeg forstå ihvertfall ut i fa det du skriver så virker du som en ganske ufyselig person.

Anonymkode: 2b4ce...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At kvinner ikke flokker seg rundt deg kan jeg forstå ihvertfall ut i fa det du skriver så virker du som en ganske ufyselig person.

Anonymkode: 2b4ce...be0

Og det der var en ufyselig kommentar :P

TS har vel bare litt å lære. Ikke sikkert han er dust eller slem eller noe.

Anonymkode: d080f...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...