Gå til innhold

.

Gjest ISeeYouCreep

Fremhevede innlegg

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
.
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også sitter inne pga dette, men jeg har bestemt meg for å bryte minst to barrierer snart. To ting jeg lover meg selv å gjøre. Uansett. Inntil da er det innesitting, anspente turer på butikk, gråtetokter hjemme og hos lege. Jes. Legen får se mitt ugly gråtefjes. Beste legen i verden.

Anonymkode: 8b4b2...7ae

AnonymBruker
Skrevet

:klem:

Anonymkode: f2e02...a31

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare lyst til å gi deg en kjempestor klem! (Og jeg digger Sadness-måtte bare få sagt det) Det skal ikke være lett alltid, dette livet. Og skjønner det er sårt å se alt det de andre gjør. Håper du kommer dit selv også en dag.

Anonymkode: 1471f...ec6

AnonymBruker
Skrevet

Begynn med å slutte å omtale deg selv som pasient. Og snakk med legen din om behandling. 

Anonymkode: c23a6...c43

• Liker 3
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Forstår deg godt :blomst:Men så må du tenke at selv om de legger ut masse greier på facebook så betyr ikke det at de har et like fantastisk liv hele tiden. De har nok bedritne perioder de og, bildene av det kommer nok ikke til å bli lagt ut. Håper du får den behandlingen du trenger, slik at du og får kommet deg ut i verden snart. :) Og det er ingenting galt i å være kjendis på KG:P

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å tenke på at det man legger ut på Facebook sjelden er hele sannheten. Jeg legger bare ut oppdateringer om de (få) gangene jeg er ute med andre og hygger meg, alle de dagene jeg må gå hjem fra butikken uten varer fordi jeg begynte å gråte ved melkekjøls, fikk panikk og løp hjem igjen, nevner jeg aldri med et ord.

Jeg synes du høres sterkere ut enn du selv gir deg heder for, du mottar behandling, du prøver gang på gang, du har en hund du faktisk går tur med. I tillegg skriver du veldig bra her. 

Til slutt vil jeg bare gi deg en klem, jeg håper og tror det vil bli bedre for deg, selv om det kanskje er vanskeligere og tar lenger tid for deg enn du skulle ønske selv. Lykke til! :klem: 

Anonymkode: d00cb...d7b

• Liker 4
Skrevet

Kanskje de har jobbet med angsten sin så de får til å gjøre slike ting. Jeg sliter med angst og depresjoner, men jeg klarer også å gjøre disse tingene på gode dager/i gode perioder. Trenger ikke å bety at deres angst ikke er angst. 

Jeg sier overhodet ikke at du ikke har jobbet med det, for jeg vet ingenting om din historie. Det jeg vet, er at du også kan klare å gjøre de tingene du ramset opp etterhvert. Du må jobbe hardt, og du må være tålmodig, men om du gir opp så kommer du ingen vei. Angst er det "enkleste" (og noe av det tyngste) å kurere, fordi det finnes en oppskrift. Denne oppskriften er jævlig tøff å følge, men det er en oppskrift. Den går ut på å eksponere seg for det man er redd for. 

Jeg høres kanskje ignorant ut nå, men det er jeg ikke. Jeg vet hva du snakker om, og jeg har vært der. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
1 minutt siden, Sadness skrev:

Jeg vet godt hvordan sosiale medier fungerer. Jeg kan både google, laste ned mp3 filer fra youtube, og slette en bruker på div forum. Jeg har talent. Har lært en del av å henge på nett. Folk pynter på sannheten, og bruker en god dose photoshop. 
Men det er fortsatt surt at jeg ikke er fungerende nok til å fake det. Du kommer til et punkt hvor du ikke orker mer. Legger deg ned å gjør som følgende; "jeg retter meg til himmelen og roper, jeg hengir meg til deg, min far, min spirituelle sperm donor, jeg gir deg mitt legeme og busskort. Som ditt søskenbarn Magda Maria Lena, "du skal ikke lyve", jeg ser opp og hvisker lavt; Jeg er en angstpasient på fulltid, amen". 

Du skriver nå bra iallfall. :) Forstår frustrasjonen din, å se andre gjøre det du ikke klarer selv. Men ting tar den tiden den tar uavhengig av andre mennesker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner deg utrolig godt.  I dag har jeg vært ute 2 (!!) ganger helt uten angst og hamrende hjerte. I dag er en god dag.

Men å planlegge reiser?  Så bra er jeg ikke enda. Mest sannsynlig ender det med avbestilling eller at jeg ikke makter reise den dagen flyet går. 

Anonymkode: e6e28...408

AnonymBruker
Skrevet

Livet er urettferdig. Sånn er det bare dessverre. Det er veldig selvdestruktivt å sammenligne seg med andre som (tilsynelatende) klarer seg bra. Facebook er heller ikke der man ser hvor velfungerende og vellykkede andre mennesker er. De fleste oppdaterer høydepunkter og gleder i livet sitt. De færreste publiserer de litt mindre heldige sidene av livet sitt. 

Jeg sliter også med angst, men jeg er nok ikke så preget av det som du er. Det høres utfordrende og slitsomt ut, og jeg forstår godt at det da er lett å havne i et negativt spor. :blomst: Så flott at du har en psykolog som kan hjelpe deg, og jeg håper at du blir bedre med tiden. 

Anonymkode: 91c92...7e9

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...