Efelia Skrevet 18. juli 2002 #1 Del Skrevet 18. juli 2002 Har dere noe ordtak eller leveregler dere lever etter eller prøver å leve etter? Noen lærdomer dere har fått i løpet av livet som dere vil dele med oss andre? Starter med mine siden det ser ut til å være vanlig skikk her på KG.: - Grip dagen! (Akk så vanlig, men veldig viktig!) - Alt er relativt ( Det stemmer overalt hvor du er i livet) - Prøv å se mulighetene istedet for begrensinger.( Det som skjer skjer oftest for å lære deg noe) -Vær ærlig mot deg selv. - Prøv å ikke forhåndsdømme andre. - Vær glad i deg selv,livet blir ikke bedre av at du kjøper ti nye kjoler eller at du tar av ti kilo. Du må begynne inni deg. og det var... eh... .. det jeg kom på i farten. Tror de er de viktigste for meg. Noen lever jeg etter og noe prøver jeg å leve etter...Det er mange som er enklere sagt enn gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. juli 2002 #2 Del Skrevet 18. juli 2002 VÆR MOT ANDRE, SLIK DU VIL AT ANDRE SKAL VÆRE MOT DEG. Det er mitt filosofiske motto. (les kant) :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 18. juli 2002 #3 Del Skrevet 18. juli 2002 Det er ikke lett å væe menneske ,de kan prøve de som vill En tjeneste er en anen tjeneste vært Venner er familien du velger selv Lev ikke for barna men lev med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 18. juli 2002 #4 Del Skrevet 18. juli 2002 Har dere noe ordtak eller leveregler dere lever etter eller prøver å leve etter? Noen lærdomer dere har fått i løpet av livet there's a thousand shades of white and a thousand shades of black but the same rule always applies smile pretty, and watch your back [Ani Difranco] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 18. juli 2002 #5 Del Skrevet 18. juli 2002 Amor Vincit Omnia - Kjærligheten overvinner alt Trøster meg med det når alt går meg i mot, får meg til å smile og være takknemlig for det jeg har. Enkelt og greit..... Akkuratt som undetegnede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2002 #6 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg vet dette er et gammelt barnerim (slike vi skrev i minneboker som bare), men syns likevel det har mye i seg som ihvertfall jeg prøver å leve etter: Tro ikke alt hva du hører, si ikke alt hva du vet, da sparer du mange bører, på sinn og samvittighet.. Syns også dette har mye i seg: Dårlige venner er som skyggen. Så lenge solen skinner er de der, men med en gang den går bak en sky forsvinner de sporløst.. Også mange av de tidligere nevnte selvfølgelig Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2002 #7 Del Skrevet 19. juli 2002 Skulle være "slike vi skrev som BARN" :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå