AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Skal på min første brudekjoleprøvetime om to uker, og jeg kom til å tenke på: Hva slags undertøy har dere på da? Jeg hadde kommet i vanlig hvit bh, og g-streng, som jeg alltid går med. Men kanskje de syns det er ekkelt, så jeg bør kanskje ha ei truse som dekker litt mer? Og er det andre ting å huske på? som for eksempel at jeg ikke vil ha brunkrem på, så jeg ikke er uheldig og skitner til noen kjoler Anonymkode: 0654a...297
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 Ta på deg ei litt mer dekkende truse og det kan kanskje være lurt å ha med stroppeløs bh til prøving om du ønsker stroppeløs kjole Lykke til! Anonymkode: 5c3cc...9eb 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal på min første brudekjoleprøvetime om to uker, og jeg kom til å tenke på: Hva slags undertøy har dere på da? Jeg hadde kommet i vanlig hvit bh, og g-streng, som jeg alltid går med. Men kanskje de syns det er ekkelt, så jeg bør kanskje ha ei truse som dekker litt mer? Og er det andre ting å huske på? som for eksempel at jeg ikke vil ha brunkrem på, så jeg ikke er uheldig og skitner til noen kjoler Anonymkode: 0654a...297 Ja, og dropp annen sminke også, samt parfymer, parfymert lotion, klissete lotioner generelt Anonymkode: 179ae...67c 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 Hvis du har mensen den dagen, og bruker menskopp: Husk å tømme den før prøving og suppler gjerne med bind Anonymkode: 179ae...67c 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #5 Skrevet 21. mai 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal på min første brudekjoleprøvetime om to uker, og jeg kom til å tenke på: Hva slags undertøy har dere på da? Jeg hadde kommet i vanlig hvit bh, og g-streng, som jeg alltid går med. Men kanskje de syns det er ekkelt, så jeg bør kanskje ha ei truse som dekker litt mer? Og er det andre ting å huske på? som for eksempel at jeg ikke vil ha brunkrem på, så jeg ikke er uheldig og skitner til noen kjoler Anonymkode: 0654a...297 Kle deg anstendig og ta strømpebukser på. Bare på den måten får du riktig inntrykk av hvordan kjolen sitter og er å bevege seg i. Hvordan ville du ha likt å skulle hjelpe en fremmed på med brudekjolen dersom rollene hadde blitt byttet? Anonymkode: cfaf8...777 3
hironakamura Skrevet 21. mai 2016 #6 Skrevet 21. mai 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, og dropp annen sminke også, samt parfymer, parfymert lotion, klissete lotioner generelt Anonymkode: 179ae...67c Uenig i det med sminke, jeg klarer hvertfall ikke å synes at klærne er fine om jeg selv føler meg som en dass (som jeg gjør uten sminke, men det er jo ikke sikkert det gjelder alle). Jeg ordnet sminke og hår sånn nogenlunde før jeg prøvde kjoler hvertfall, samt hadde på selvbruning noen dager tidligere. Også ville jeg gått for hvertfall en hipster eller liknende og hvit stroppeløs bh:) 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #7 Skrevet 21. mai 2016 2 minutter siden, hironakamura skrev: Uenig i det med sminke, jeg klarer hvertfall ikke å synes at klærne er fine om jeg selv føler meg som en dass (som jeg gjør uten sminke, men det er jo ikke sikkert det gjelder alle). Jeg ordnet sminke og hår sånn nogenlunde før jeg prøvde kjoler hvertfall, samt hadde på selvbruning noen dager tidligere. Også ville jeg gått for hvertfall en hipster eller liknende og hvit stroppeløs bh:) Du tenker ikke på at hun kan få sminke på kjolen, og risikerer å måtte rense den før hun kan bruke den? Anonymkode: cfaf8...777 3
Sulosi Skrevet 21. mai 2016 #8 Skrevet 21. mai 2016 En del kjoler tas på over hodet, da er det ikke bra om sminken sverter over. Ha på forsiktig med sminke men droppe pudder og slikt. I den rette kjolen vil du stråle og lett se for deg hvordan du blir med sminke og hår på plass. 1
hironakamura Skrevet 21. mai 2016 #9 Skrevet 21. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du tenker ikke på at hun kan få sminke på kjolen, og risikerer å måtte rense den før hun kan bruke den? Anonymkode: cfaf8...777 Jeg tenker jo på det, men ser det ikke som et problem akkurat? Man er da selvfølgelig så forsiktig som man kan. Man kan få sminke på den når man tar den på seg på bryllupsdagen også. Har hvertfall ikke hørt om at noen møter opp på prøvetime usminket av den grunn. De fleste ønsker jo å føle seg litt freshe i denne situasjonen, men som sagt, det er jo selvsagt mange som ikke behøver sminke for å føle seg freshe også. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #10 Skrevet 21. mai 2016 Et øyeblikk siden, hironakamura skrev: Jeg tenker jo på det, men ser det ikke som et problem akkurat? Man er da selvfølgelig så forsiktig som man kan. Man kan få sminke på den når man tar den på seg på bryllupsdagen også. Har hvertfall ikke hørt om at noen møter opp på prøvetime usminket av den grunn. De fleste ønsker jo å føle seg litt freshe i denne situasjonen, men som sagt, det er jo selvsagt mange som ikke behøver sminke for å føle seg freshe også. Har man allerede betalt brudekjolen når man kommer på prøvetime? I såfall kan man jo sminke seg så mye man vil. Jeg tenkte på forretningen, at det var ugunstig for dem å få kjolene tilsmusset Anonymkode: 179ae...67c 4
hironakamura Skrevet 21. mai 2016 #11 Skrevet 21. mai 2016 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har man allerede betalt brudekjolen når man kommer på prøvetime? I såfall kan man jo sminke seg så mye man vil. Jeg tenkte på forretningen, at det var ugunstig for dem å få kjolene tilsmusset Anonymkode: 179ae...67c Ugunstig ja, men tror de tar høyde for det problemet.. Jeg hadde hvertfall ikke kjøpt brudekjole et sted jeg måtte møte opp usminket. Ugunstig for forretningen det også:) Edit: AB jeg siterte fremstilte det som ugunstig for bruden å måtte rense den før bruk, så det var forøvrig ut fra det jeg svarte. Endret 21. mai 2016 av hironakamura 2
HjerteDame Skrevet 22. mai 2016 #12 Skrevet 22. mai 2016 Jeg hadde dekkende truse, litt hipsteraktig. Og stroppeløs bh. Lite sminke (som vanlig). 1
Eighth Planet Skrevet 23. mai 2016 #13 Skrevet 23. mai 2016 Hmm...sørget for å ikke ha gjennomsiktig undertøy eller string. Ellers vanlig! Når du finner riktig kjole kommer du tilbake med mer riktig undertøy regner jeg med. Jeg bruker ikke bh i min, så jeg tenkte aldri så mye over det!
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #14 Skrevet 24. mai 2016 Jeg sminker meg som vanlig. Har aldri vært noe problem. Ene butikken jeg var i hadde sånne papir-aktige poser man puttet over ansiktet i det man trekker kjolen over ansiktet. Funket fett. Anonymkode: 158c9...515 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå