Gå til innhold

Han glemte avtalen vår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle møte en fyr som jeg har likt en stund nå, han vet godt at jeg liker han. Vi avtalte for 1 uke siden at vi skulle møtes i dag, men jeg har ikke hørt noe fra han. Tror han rett og slett har glemt meg. Hva skal jeg gjøre? Er han ikke interessert? Skulle møtes i dag, kl er 16, har ikke hørt et pip. 

Anonymkode: 54aba...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle møte en fyr som jeg har likt en stund nå, han vet godt at jeg liker han. Vi avtalte for 1 uke siden at vi skulle møtes i dag, men jeg har ikke hørt noe fra han. Tror han rett og slett har glemt meg. Hva skal jeg gjøre? Er han ikke interessert? Skulle møtes i dag, kl er 16, har ikke hørt et pip. 

Anonymkode: 54aba...dea

Det KAN jo ha skjedd noe men..

Jeg tror ikke en glemmer en avtale en ser frem til altså. Han bør ha en god grunn,ellers er dette veldig dårlig. Husk at om han bare uteblir uteblir uten god forklaring,så er du verdt så mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg selv ta initiativ å sende en mld? når kl er blitt såpass? eller bare drite i det? hva skulle jeg i så fall ha skrevet? 

TS

Anonymkode: 54aba...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg selv ta initiativ å sende en mld? når kl er blitt såpass? eller bare drite i det? hva skulle jeg i så fall ha skrevet? 

TS

Anonymkode: 54aba...dea

Skriv "Har du glemt avtalen vår i dag?" Det er ikke verre enn det. Se hva han svarer. Enten svarer han noe vås om at han "kunne ikke likevel" (da vet du han ikke er interessert, siden han ikke gadd å melde avbud på normal måte) eller han f.eks beklager, blir oppriktig oppgitt over sin egen glemsomhet og foreslår et nytt klokkeslett, evt en annen dag.

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å sende en melding det. Trenger jo ikke være verre enn "whats up?".  Kan være han er usikker på om du husker daten og håper på livstegn fra deg. 

Anonymkode: d51ac...36d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sendt mld, han åpnet den og svarte ikke. 

TS

Anonymkode: 54aba...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har sendt mld, han åpnet den og svarte ikke. 

TS

Anonymkode: 54aba...dea

Svar nok det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har sendt mld, han åpnet den og svarte ikke. 

TS

Anonymkode: 54aba...dea

Ghosting. Glem og gå videre. 

Anonymkode: d51ac...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sendt mld, han åpnet den og svarte ikke.

TS

Anonymkode: 54aba...dea

Ok, det er som noen skriver her, det er svar nok. Så ikke send han flere mld. Det er masse andre fisk i havet å ta av vettu;-) Ikke verdens undergang, sånt må vi alle gjennom. Da var ikke dette ment to be;-)

Anonymkode: 9822d...1fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sendt mld, han åpnet den og svarte ikke. 

TS

Anonymkode: 54aba...dea

Feiging kaller man slike og du skal være glad for at du slapp å kaste bort tid på en slik en :) Gå ut med venninner eller noe sånt og kos deg ikveld uansett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvorfor er folk slik? Det er så utrolig dårlig gjort... Skjønner at du blir lei deg, men noen som oppfører seg sånn vil man egentlig ikke ha noe å gjøre med uansett. Feigt.

Anonymkode: ecf99...b25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har sendt mld, han åpnet den og svarte ikke. 

TS

Anonymkode: 54aba...dea

Bare å glemme ham da ja, han er ikke interessert og det er på den her måten han viser deg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...