draug 75 Skrevet 24. mai 2016 #21 Skrevet 24. mai 2016 Merker meg TS sin setning: Til å begynne med var hun og veninnene ganske medlatende ovenfor meg og kompisene mine. Men det ordnet seg for meg og hun ble med meg hjem. Det er ikke singelforumet dette, men det er en typisk måte for kvinner å oppføre seg på sjekkeren det å være overlegen, nedlatende, og så bli med en av de som ikke lar seg imponere. Så det er et tip. Når det gjelder spanking- delen, så er det dette med samtykke på slik. Nå la hun seg lydig ned, og hun stoppet deg ikke, men hun tok sin straff. Så i grunnen må vi gå ut fra at dette var greit for henne. Du skriver også at hun ble søkkvåt. Så da kan vi regne med at hennes samtykke var i orden. Interessant, for jeg hadde nettopp en diskusjon om ei som hadde kommet seg ut av et forhold. Saken var den at hennes eks var i stand til å trøkke henne inn i veggen og "gi henne det hun fortjente" - litt som spankingen i dette tilfellet. Men det ble et problem når han ikke begrenset seg til den behandlingen i en seksuell sammenheng. Hun på noenogfemti kilo hadde ingen ting hun skulle ha sagt mot en fyr på nesten 100. Og det er greit at kvinner tenner på å bli utsatt for hård behandling. Problemet oppstår altså når deres menn tar denne behandlingen ut av den seksuelle sfæren og inn i resten av hverdagen. Da er det litt dumt at de fleste menn skremmes vekk fra dette markedet, så det blir overtatt helt og holdent av menn som ikke tar hensyn. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå