AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Jeg trenger behandling over lengre tid. Har forstått at DPS ikke kan gi meg dette. Derfor er jeg nå på utkikk etter en privat psykolog. Bor selv i Telemark, så vil aller helst finne en her. Likevel tar det meg ikke alt for lange kjøreturen til Larvik/Stavern/Sandefjord heller. noen dere kan anbefale? Anonymkode: 9cdea...44c
Februarbarn Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 Jeg vet om en som ei venninne gikk til! Skal få tak i navnet hans for deg, så skal du få det
Sirah Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med tips til psykolog, men greit å opplyse om sånn ca hvor i Telemark du ønsker Det er en ganske stor avstand fra Rauland til Kragerø lissom Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 3 timer siden, Sirah skrev: Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med tips til psykolog, men greit å opplyse om sånn ca hvor i Telemark du ønsker Det er en ganske stor avstand fra Rauland til Kragerø lissom Lykke til! Porsgrunn, Skien, Bamble og Kragerø-området :-) Anonymkode: 9cdea...44c 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #5 Skrevet 21. mai 2016 Britt Børven i Porsgrunn. Gått hos henne selv, veldig fornøyd. Hun har begrenset med plasser som går under frikort-ordningen dog. Vær obs på at du uansett trenger henvisning fra fastlege, og at de fleste psykologer og psykiatere i området har lange ventelister. Anonymkode: a1112...91a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #6 Skrevet 21. mai 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Britt Børven i Porsgrunn. Gått hos henne selv, veldig fornøyd. Hun har begrenset med plasser som går under frikort-ordningen dog. Vær obs på at du uansett trenger henvisning fra fastlege, og at de fleste psykologer og psykiatere i området har lange ventelister. Anonymkode: a1112...91a Takk! Jeg har hørt motsatt når det gjelder privatpraktiserende? Anonymkode: 9cdea...44c
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #7 Skrevet 21. mai 2016 Det varierer fra person til person, men ifølge legen min er det svært få her i distriktet som man ikke trenger henvisning til, og de man ikke trenger henvisning til har lengst ventelister av alle. Anonymkode: a1112...91a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #8 Skrevet 21. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det varierer fra person til person, men ifølge legen min er det svært få her i distriktet som man ikke trenger henvisning til, og de man ikke trenger henvisning til har lengst ventelister av alle. Anonymkode: a1112...91a Det var jeg ikke klar over. Skal høre med legen min. Takk! Anonymkode: 9cdea...44c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå