AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Del Skrevet 20. mai 2016 Hei! Jeg bor langt unna graven til en som sto meg veldig nært. I løpet av uka skal jeg ikke langt unna, og tenkte å dra innom graven og plante en blomst der. Hva slags blomster kan overleve det meste, og passer å bli plantet i mai? Anonymkode: 3dce8...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 21. mai 2016 #2 Del Skrevet 21. mai 2016 Betulia vil i hvertfall stå frem til første frostnatt på høsten. Ellers: - Geranier - Krystantemum - Potteroser Alle ganske så hardføre blomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #3 Del Skrevet 21. mai 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg bor langt unna graven til en som sto meg veldig nært. I løpet av uka skal jeg ikke langt unna, og tenkte å dra innom graven og plante en blomst der. Hva slags blomster kan overleve det meste, og passer å bli plantet i mai? Anonymkode: 3dce8...ad3 Hvis det ikke er du som har ansvaret for å plante/stelle graven så ville jeg nok heller satt en bukett avskårne der. Anonymkode: cc066...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juami Skrevet 21. mai 2016 #4 Del Skrevet 21. mai 2016 http://hagebo.blogspot.no/2012/07/plante-pa-kirkegarden.html Litt forskjellig tips her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #5 Del Skrevet 23. mai 2016 Tusen takk for svar! Anonymkode: 3dce8...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå