Gå til innhold

den seksuelle lavalder verden over (mye sprøtt)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er dessverre noen som ikke skjønner at den er der for å beskytte småjenter mot overgrep fra langt eldre gutter/menn.

man kaller ikke grensa for "lovlighetsgrensa" uten grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor er det mer galt at en eldre mann har sex med en jente, enn at en eldre kvinne har sex med en gutt ? Jeg har liksom aldri skjønt det der med at kvinnelige seksualforbrytere får lavere straff enn mannlige. Sex som følge av et kvinnelig initiativ skal liksom være av en renere og mer etisk korrekt natur, enn hva det er hvis den er initiert av en mann. Hallo, er det noen som kan forklare meg dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får de lavere straff altså? Dette vet jeg overhodet ikke noe om, så jeg tør ikke uttale meg.....

Men sånn rent samfunnsmessig tror jeg man ville sett styggere på en kvinne som forgrep seg på barn, enn en mann. Fordi det blir så himla feil - kvinner skal jo være omsorgspersoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vær klar over at den seksuelle lavalder på 16 år i Norge gjelder for nordmenn også i utlandet. Det er altså straffbart for en nordmann å ha seg med en 15 åring på Island :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du motsier jo din egen overskrift her. Mye sprøtt????

Også sier du at du vil han den seksuelle lavalderen ned!!!!!

Syns det er vemmelig å tenke på at modne/voksne mennesker i det hele tatt kan forbinde 13-14 åringer med sex.

Ronja_80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy
Hvorfor er det mer galt at en eldre mann har sex med en jente' date=' enn at en eldre kvinne har sex med en gutt ? Jeg har liksom aldri skjønt det der med at kvinnelige seksualforbrytere får lavere straff enn mannlige. Sex som følge av et kvinnelig initiativ skal liksom være av en renere og mer etisk korrekt natur, enn hva det er hvis den er initiert av en mann. Hallo, er det noen som kan forklare meg dette ?[/quote']

Jeg tror ikke den moren som får vite at hennes sønn er forgrepet seg på av en kvinne, er mer nådig enn hun ville vært mot en mann som hadde gjort det samme! Like ille begge to! Å hvor du har det fra at kvinner får lavere straff vet ikke jeg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...