Gjest Unknown Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Hei Er mer sliten enn jeg noen gang har vært før. Vondt i hele kroppen som influensa, men har ikke influensa. Vært sliten generelt i et år nå, men den siste måneden er verre. Jeg har sovet 17t det døgnet her og er fortsatt helt utslitt. Hva kan det være? Er ikke lavt d-vitamin, jernmangel eller stoffskifteproblemer
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Mugg i bolig eller på arbeidsplass. Anonymkode: 1fb22...356
Gjest Unknown Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mugg i bolig eller på arbeidsplass. Anonymkode: 1fb22...356 Veldig liten sannsynlighet da jeg ikke jobber nå, og at vi akkurat har sjekket huset for mugg. Takk for tips likevel!
ajarRun Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 Er du russ? Isåfall har jeg allerede laget en tråd om emnet. Hvis ikke har du jo en fastlege som kan finne ut slikt. Jeg har hørt rykter om at de er bedre enn synsere på nettet også.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #5 Skrevet 20. mai 2016 4 minutter siden, Unknown skrev: Veldig liten sannsynlighet da jeg ikke jobber nå, og at vi akkurat har sjekket huset for mugg. Takk for tips likevel! Hvem har sjekket det? Anonymkode: 1fb22...356
Gjest Unknown Skrevet 20. mai 2016 #6 Skrevet 20. mai 2016 8 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Er du russ? Isåfall har jeg allerede laget en tråd om emnet. Hvis ikke har du jo en fastlege som kan finne ut slikt. Jeg har hørt rykter om at de er bedre enn synsere på nettet også. Nei, går vg2 så er ikke russ i år 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem har sjekket det? Anonymkode: 1fb22...356 Fagfolk.
ajarRun Skrevet 20. mai 2016 #7 Skrevet 20. mai 2016 Et øyeblikk siden, Unknown skrev: Nei, går vg2 så er ikke russ i år Fagfolk. Rullet med russen da?
Sulosi Skrevet 20. mai 2016 #8 Skrevet 20. mai 2016 Smerter? Hvordan er magen? Andre ting som plager deg?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #9 Skrevet 20. mai 2016 Du har sikkert lav blodprosent og/eller jernmangel. Gå til legen og få tatt de nødvendige prøver. Anonymkode: 22925...d6c
Gjest Unknown Skrevet 20. mai 2016 #10 Skrevet 20. mai 2016 4 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Rullet med russen da? Nei, ikke vært på rulling heller. Skulle, men var for sliten. 2 minutter siden, Sulosi skrev: Smerter? Hvordan er magen? Andre ting som plager deg? Ingen smerter unntatt i alle leddene, magen er bra. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har sikkert lav blodprosent og/eller jernmangel. Gå til legen og få tatt de nødvendige prøver. Anonymkode: 22925...d6c Jepp, får gjøre det på mandag.
Sulosi Skrevet 20. mai 2016 #11 Skrevet 20. mai 2016 Noter stort og smått selv om det ikke ser ut til å ha en logisk sammenheng. Jeg gikk med slik feberfølelse med verk I leddene I mange år. Samtidig hadde jeg andre ting men det var først når jeg noterte alt ned og ramset det opp at legen fant en diagnose. Sjekket du d-vitaminer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå