♥Missy♥ Skrevet 21. mai 2016 #21 Skrevet 21. mai 2016 Min eksamensmat: - Hjemmelaget salat i boks - Smoothie - Frukt og bær i egen boks (melon, jordbær, boysenbær, bringebær) - Kaffe - Tyggis Men ikke for mye drikke slik at man må på toalettet hele tiden. Heller ikke mar som gir luft i magen.
HemmeligBruker Skrevet 21. mai 2016 #22 Skrevet 21. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv om jeg spiser en god frokost må jeg alltid ha noe å spise under eksamen. Det tar ikke mange sekundene å tygge i seg litt mat og jeg hadde aldri klart å prestere i seks timer uten litt ekstra energi. Det er jo ikke som om man rigger seg til og tar en halvtimes spisepause. Anonymkode: 33050...3e7 Ikke sant. For meg fungerer det litt som en belønning også; når jeg er ferdig med den delen skal jeg kose meg med noe godt å spise. Og jeg merker at jeg får mer pågangsmot og energi til å gjøre en så god jobb jeg kan. For-let's face it, det er slitsomt! Har ofte lyst til å skrive "jeg er syk", pakke sammen og dra😀 Men kan jo ikke det. Og da er det fint med et lite avbrekk, spesielt for psyken.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #23 Skrevet 21. mai 2016 6 timer siden, ♥Missy♥ skrev: Min eksamensmat: - Hjemmelaget salat i boks - Smoothie - Frukt og bær i egen boks (melon, jordbær, boysenbær, bringebær) - Kaffe - Tyggis Men ikke for mye drikke slik at man må på toalettet hele tiden. Heller ikke mar som gir luft i magen. Tusen takk for svar! Smoothie var kjempelurt, så det skal jeg enten ta med meg eller lage på morgenen. Muligens skal jeg også kjøpe litt grillet kylling til en salat. Jeg vet at jeg fungerer ganske dårlig over en lang periode med konsentrasjon på topp uten noe "ordentlig" mat. Anonymkode: 59c64...04c
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #24 Skrevet 21. mai 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Bare nei. Du trenger ikke gasse ned eksamenslokale med slikt. Nå får du gi deg. Det er ingen som plages av at noen spiser egg. Anonymkode: 33050...3e7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #25 Skrevet 21. mai 2016 7 timer siden, Linaria skrev: Når jeg har lang eksamen, pleier jeg å lage en liten matboks der jeg samler mye rart. Kanskje et grovt rundtstykke, noen bær/frukt/druer, litt mørk sjokolade, tørket frukt, en yoghurt, en energibar, myk kjeks/kake, kanskje noen peppermyntedrops. Ulike kombinasjoner av dette. Spiser alltid havregrøt til frokost før eksamen. Ender som oftest opp med å spise en eller to druer men det er betryggende å ha matpakka, og litt koselig å lage den midt i eksamensnervene. Haha, ja, jeg ender alltid også opp med å ikke spise så mye av det jeg har med, men det er greit å ha muligheten. Takk for gode innspill! Jeg var litt usikker på om jeg skulle ta med meg noe søtt som sjokolade, men mørk sjokolade var jo en kjempelur idé! Anonymkode: 59c64...04c
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #26 Skrevet 21. mai 2016 6 timer siden, HemmeligBruker skrev: Ikke sant. For meg fungerer det litt som en belønning også; når jeg er ferdig med den delen skal jeg kose meg med noe godt å spise. Og jeg merker at jeg får mer pågangsmot og energi til å gjøre en så god jobb jeg kan. For-let's face it, det er slitsomt! Har ofte lyst til å skrive "jeg er syk", pakke sammen og dra😀 Men kan jo ikke det. Og da er det fint med et lite avbrekk, spesielt for psyken. Dette var en lur tankegang. Kanskje jeg skal tenke sånn jeg og når jeg merker motivasjonen falle. Anonymkode: 59c64...04c
The Kitten Skrevet 21. mai 2016 #27 Skrevet 21. mai 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå får du gi deg. Det er ingen som plages av at noen spiser egg. Anonymkode: 33050...3e7 Jo. Egg stinker, så det er folk som plages av det jo. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #28 Skrevet 21. mai 2016 4 minutter siden, The Kitten skrev: Jo. Egg stinker, så det er folk som plages av det jo. Nei, ærlig talt. Anonymkode: 33050...3e7
Gjest Linaria Skrevet 21. mai 2016 #29 Skrevet 21. mai 2016 Jo.. egg stinker. Hadde noen begynt å spise egg på eksamen, hadde jeg blitt så frustrert. Da tror jeg at jeg hadde sagt fra til eksamensvaktene.
Faith- Skrevet 21. mai 2016 #30 Skrevet 21. mai 2016 Jeg hadde stort sett med meg akkurat det samme hver gang; en banan, en yoghurt (gjerne en med kornblanding til) og en liten boks med nøtter, pluss full vannflaske. Om jeg hadde kveldseksamen hadde jeg gjerne med meg et par rundstykker med speilegg og stekt spekeskinke på, veldig godt og greit om man har eksamen på et tidspunkt man blir middagssulten på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå