Gå til innhold

My heritage - er pengene verdt det?


Olava

Anbefalte innlegg

For lenge siden starta jeg en bruker på my heritage, fordi jeg plutselig ble så interessert i å bli kjent med slektstreet mitt. Problemet er at jeg kun fikk én grein bakover gratis, som da er min bestemors slektsgren helt bak til slutten av 1700-tallet, og etter det måtte jeg betale litt over 1000 kr for et årsabonnement der jeg kunne godkjenne funn av slekta mi og sånt.. så det er altså sånn at de finner jo slektninger på de personene som allerede er der, som jeg da kan godkjenne, men for å godkjenne de så må jeg kjøpe det abonnementet. 

Det er jo ganske mye penger.. men jeg tenker at det er veldig interessant og givende å finne ut av slektstreet sitt. Så er det andre som har brukt samme appen/nettsiden og syntes at det var verdt det? Eller ikke verdt det? Hvorfor/hvorfor ikke? Finnes det eventuelt bedre måter å finne ut av sånt på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke verdt det.De trekker også plutselig penger fra din konto.Uten at du får varsler.


Du får mye hjelp på DIS forum samt facebook har mange grupper som driver med slektsforskning.

 

Ikke glem at mye av det som står på myher.er feil .Let opp i kirkebøker osv selv for å finne rett person.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...