AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Noen som er med i angstring her? Jeg har flyttet til nytt sted, og her er det tilbud om angstring. Fra før av går jeg ukentlig på DPS, men ettersom jeg tidvis sliter veldig med angst så lurer jeg på om jeg hadde hatt godt av å delta i en angstring også. Bare det å delta i noe sånt er å utfordre angsten Utfordringen slik jeg ser det er at her hvor jeg har flyttet vet ikke så mange hva jeg har slitt med de siste årene, og på en måte er det litt deilig også. Det er en liten plass, og selv om jeg ikke kjenner så mange så planlegger jeg å bli her resten av livet egentlig. Og jeg vet ikke hvor mye jeg vil at bygda skal vite om problemene mine... Anonymkode: a18ab...447
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Jeg har søkt om å være med i angstringen som skal starte opp her jeg bor. Desverre har de måtte utsette oppstart da noen trakk seg. Men jeg har sagt jeg vil være med når det blir aktuelt å starte opp. Jeg har desverre ikke noe erfaring med hvordan det er å gå i en angstring gruppe. Men vil følge tråden fåråhøre andres erfaringer 😊 Anonymkode: 7c46b...1ef 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå