AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Noen andre som sliter med dette? Jeg syns det blir verre og verre jo eldre jeg blir. Får mensen på søndag og føler meg skikkelig skikkelig nedfor i dag. Sitter på jobb med klump i halsen og vil bare hjem og gråte ut. Er amper og irritert på alt, og bjeffet nettopp til en kollega. Det er ikke slik hver måned, men oftere og oftere. Når mensen kommer blir jeg alltid meg selv igjen. Tips? Hjelper det å begynne på p-pillen? Kan ikke huske jeg hadde PMS da jeg brukte pillen, men er ikke i et forhold akkurat nå så det er ikke nødvendig med fast prevensjon. Anonymkode: 4d65d...3c8
strawberryjaw Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Hater PMS. Men sjokolade hjelper på humøret
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 Sliter med det selv. Legen har nevnt p piller eller antidressive midler, men jeg har ikke lyst til å bruke de. Synes det har blitt bedre etter da jeg kutta ut matvarene som jeg ikke skulle ha. Fikk hjelp av en naturlig lege. Mangel på vitaminer kan og forverre pms. Jeg prøver nå vitamin b6 og sink 😊 Håper du og finner ut hvordan du kan få det bedre. Klem Anonymkode: e4468...03f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå