AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Hei. Jeg er veldig allergisk mot 3 ting. Det ene er Ketorax, som er smertestillende injeksjonsvæske man får på sykehuset for eksempel i forbindelse med operasjoner. Det andre er Ery-Max som et antibiotika. Reagerer også på enkelte andre legemidler, men kraftigst på disse. Kunne tenkt meg å finne ut hvilket stoff det er jeg ikke tåler, for å vite hvilke medisiner som må unngås i fremtiden. Har noen kunnskap om dette? Finnes det noen fellesnevner mellom Ketorax og Ery-Max? Anonymkode: ea6a6...d99
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er veldig allergisk mot 3 ting. Det ene er Ketorax, som er smertestillende injeksjonsvæske man får på sykehuset for eksempel i forbindelse med operasjoner. Det andre er Ery-Max som et antibiotika. Reagerer også på enkelte andre legemidler, men kraftigst på disse. Kunne tenkt meg å finne ut hvilket stoff det er jeg ikke tåler, for å vite hvilke medisiner som må unngås i fremtiden. Har noen kunnskap om dette? Finnes det noen fellesnevner mellom Ketorax og Ery-Max? Anonymkode: ea6a6...d99 Spør legen din Anonymkode: dd51e...4db 2
EvaLena Skrevet 19. mai 2016 #3 Skrevet 19. mai 2016 (endret) Behøver nødvendigvis ikke være virkestoff du reagerer på, men fyllstoff/hjelpestoff som kan være likt i mange medisiner. Endret 19. mai 2016 av EvaLena 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå