AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 http://m.sunshinecoastdaily.com.au/news/viking-stars-raw-talent-all-natural/2543409/ Anonymkode: 95f28...93a
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #6 Skrevet 19. mai 2016 Ja, jeg LAR meg knulle av alle menn som ser kjekke ut på et bilde på internett altså!! Herregud, TS. Nei. Jeg lar meg ikke knulle av noen som helst, for jeg ligger der ikke som en potetsekk og lar mannen gjøre seg ferdig fordi her i min verden fungerer ikke sex sånn. Her i min verden og i min samboers verden har vi sex med hverandre. Det er en greie mellom to personer og ikke noe den ene lar den andre. Voks opp. Anonymkode: 067c4...746 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #9 Skrevet 19. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg LAR meg knulle av alle menn som ser kjekke ut på et bilde på internett altså!! Herregud, TS. Nei. Jeg lar meg ikke knulle av noen som helst, for jeg ligger der ikke som en potetsekk og lar mannen gjøre seg ferdig fordi her i min verden fungerer ikke sex sånn. Her i min verden og i min samboers verden har vi sex med hverandre. Det er en greie mellom to personer og ikke noe den ene lar den andre. Voks opp. Anonymkode: 067c4...746 Ro deg ned 17 hakk! Det er bare å hoppe over tråden hvis du ikke synes den er noe særlig. Anonymkode: 75215...22e 5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #10 Skrevet 19. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ro deg ned 17 hakk! Det er bare å hoppe over tråden hvis du ikke synes den er noe særlig. Anonymkode: 75215...22e Hvis jeg roer meg ned ett eneste hakk går jeg vel i koma snart, så det er litt vanskelig dessverre. Og folk må slutte å tro at sex er noe en kvinne gir til en mann. Sex er noe en mann og en kvinne (eller mann og mann eller kvinne og kvinne) har med HVERANDRE. Ikke noe en gir til en annen. Begge har det fordi de ØNSKER. Skjønner? Anonymkode: 067c4...746 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #12 Skrevet 19. mai 2016 Nei, jeg kunne vært moren hans. Anonymkode: 7fc15...8b1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #13 Skrevet 19. mai 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg kunne vært moren hans. Anonymkode: 7fc15...8b1 Er det ikke deilig å få en ung knallhard dunkende pikk inni seg?😅 Kjenne lukten av testosteron og den sterke kroppen hannes. Hva har det å si om du kunne vært moren hannes? Ikke uvanlig å ha sex med ei dame som teknisk sett kunne vært moren hannes☺ Anonymkode: afc0d...2a9
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #14 Skrevet 19. mai 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg roer meg ned ett eneste hakk går jeg vel i koma snart, så det er litt vanskelig dessverre. Og folk må slutte å tro at sex er noe en kvinne gir til en mann. Sex er noe en mann og en kvinne (eller mann og mann eller kvinne og kvinne) har med HVERANDRE. Ikke noe en gir til en annen. Begge har det fordi de ØNSKER. Skjønner? Anonymkode: 067c4...746 Vet du hva. Har vært gift i 14 år og vet godt hvordan sex fungerer mellom to likeverdige parter. Ikke kom å fortell meg at kvinner ikke drømmer å bli " tatt" av en deilig mann. Tull på deg! Anonymkode: 75215...22e 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå