Gå til innhold

Erymax og kvalme :(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg skal nå gå på erymax i 10 dager, begynte i går og er sykt kvalm og småsulten på samme tid, utrolig ekkel følelse. Noen som har noen gode råd, jeg har kjøpt idoform i dag og har tatt en av de men virker som om det tar litt tid før det hjelper...

Anonymkode: 8af08...e99

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt...

AnonymBruker
Skrevet

Spis før du tar de, drikk biola og ta idoform. Idoform må tas 2 timer etter du har tatt erymax fordi hvis ikke vil ikke idofom virke så godt. 

Jeg hadde selv diare de 10 dagene jeg tok erymax. Var grusomt. 

Anonymkode: f4eba...a09

AnonymBruker
Skrevet

MÅ du bruke Erymax? Jeg kastet opp så mye på den at de måtte sette meg på noe annet...

Anonymkode: 23184...adc

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg skal nå gå på erymax i 10 dager, begynte i går og er sykt kvalm og småsulten på samme tid, utrolig ekkel følelse. Noen som har noen gode råd, jeg har kjøpt idoform i dag og har tatt en av de men virker som om det tar litt tid før det hjelper...

Skal du ta en fire ganger for dagen, eller to morgen og kveld? 

Spis litt, en youghurt, noen kjeks eller litt banan før du svelger Ery Max med vann. Det viktigste er jo at du får infkesjonen bort. Fordelen med Ery Max er at du ikke så lett som på andre antibiotikum får sopp i underlivet. Tenkt positivt. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

MÅ du bruke Erymax? Jeg kastet opp så mye på den at de måtte sette meg på noe annet...

Får man ikke vanligvis hos legen et så bredspektret antibiotikum fordi man trenger det? 

Anonymkode: 1b93e...ed5

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg må ikke. Men blir litt rar i formen av appocelin, sorry for skrivefeil, gidder ikke å finne fram ordboka nå. :P Men va hos legen på grunn av noe annet og da skrev hun ut en resept på en annen type som jeg kan ta hvis jeg ikke ble bedre. Men prøver å holde ut på den da jeg ikke liker å putte i meg all slags rart. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal du ta en fire ganger for dagen, eller to morgen og kveld? 

Skal egentlig ta en fire gange om dagen men legen sa jeg kunne redusere til to om dagen hvis jeg ville det, men da blir jo kuren lenger... Så jeg prøve med tre om dagen og ser om det blir bedre. Har ikke reagert så ille på Erymax før, men jeg gikk på en annen kur for en måned siden og er kanskje ikke helt som jeg skal være i magen ennå...kanskje derfor jeg reagerer.

Kjeks og biola prøver jeg å få i meg+idoforn så håper på å bli bedre snart. :) Er helt jævlig med slik mageknip.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal egentlig ta en fire gange om dagen men legen sa jeg kunne redusere til to om dagen hvis jeg ville det, men da blir jo kuren lenger... Så jeg prøve med tre om dagen og ser om det blir bedre. Har ikke reagert så ille på Erymax før, men jeg gikk på en annen kur for en måned siden og er kanskje ikke helt som jeg skal være i magen ennå...kanskje derfor jeg reagerer.

Kjeks og biola prøver jeg å få i meg+idoforn så håper på å bli bedre snart. :) Er helt jævlig med slik mageknip.

Se felleskatalogen. De skal enten brukes med 1 x 4 eller 2 x 4. Tar du 3 for dagen eller bare to mot en infkesjon er ikke kuren kraftig nok til å drepe en infeksjon. Du kan da ende opp med resistente bakterier. 

AnonymBruker
Skrevet

Legen sa at jeg fint kunne ta to om dagen, en morgen og en kveld men da ble kuren lenger. :) Så da prøver jeg meg med 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...