Gå til innhold

XL-S Medical max strength


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen erfaring med dette? Funker det? Prøvde å google erfaringer, men det var stort sett erfaringer som sto på deres egen side, og det stoler jeg ikke helt på ;)

Anonymkode: 3c8b1...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du går ned i vekt ved å spise mindre og bevege deg mer. Får dette produktet deg til å spise mindre og bevege deg mer, så "virker" det, men det er det at du spiser mindre og beveger deg mer som får deg ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt funker ikke det tullet der. Bortkastet penger.

Den gode nyheten er at det bare er å spise mindre. Da sparer du penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søkte litt på den der og kom over denne

http://www.dietpillswatchdog.com/xls-medical-max-strength/

 

De nevner det samme problemet jeg også fant. Produktet skryter av å inneholde virkestoffet "Clavitanol" men jeg finner null info om hva dette faktisk er. Seriøse tester finnes det også lite av ser det ut til.

 

Bruk f.eks "Reductil" som eksempel. Dette er jo som kjent trukket fra markedet men her er det ingen problemer med å finne ut hva det aktive virkestoffet var, hvordan det fungerer og flere tester.

Samme med "Xenical", null problemer med å finne både virkestoff og kliniske tester.

Begge de to over er/var reseptbelagte midler som kun bør brukes under medisinsk oppfølging men dokumentasjon på virkning/bivirkning og testresultater er jo skremmende lett å finne i forhold til alt det rare som pøses ut som vidundermidler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...