Gå til innhold

Hostet noe oppi nesen!!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallooo jeg har klart å hoste med mat i munnen, så en smule eller noe har kommet opp bak i luftveiene til nesen. Og er noe helt sinnsykt irriterende.  Jeg kan kjenne den glir ned, men jeg klarer ikke holde meg for å svelge og ds glir den opp igjen . Hjælp ?!

Anonymkode: 443ba...6a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

prøvd å snufse skikkelig? jeg har klart det selv, å enten må jeg virkelig snufse så bihulene er på tur etter, ellers må jeg snyte meg :P 

Anonymkode: 9c11d...fd8

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor klarer du ikke å la være å svelge? 

Evt. kan du skylle nesen. Jeg regner med at det ikke fungerer med dyp inspirasjon gjennom nesen? 

Anonymkode: 9f7df...9cf

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

prøvd å snufse skikkelig? jeg har klart det selv, å enten må jeg virkelig snufse så bihulene er på tur etter, ellers må jeg snyte meg :P 

Anonymkode: 9c11d...fd8

Det ligger å vakler med svelget, jeg snufser som bare det !!! Men klarer å dytte det opp med tunga igjen.. hah.. ja dette har skjedd før med meg også, stresset noe veldig for å få ut en godteri bit hahah! Husker ikke hvordan jeg fikk det til

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor klarer du ikke å la være å svelge? 

Evt. kan du skylle nesen. Jeg regner med at det ikke fungerer med dyp inspirasjon gjennom nesen? 

Jeg må vente til den ruller ned mot munnen, og det samler seg masse spytt, er vel en refleks haha!

AnonymBruker
Skrevet

Kan det hjelpe å gurgle halsen?

Anonymkode: cad03...20c

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ligger å vakler med svelget, jeg snufser som bare det !!! Men klarer å dytte det opp med tunga igjen.. hah.. ja dette har skjedd før med meg også, stresset noe veldig for å få ut en godteri bit hahah! Husker ikke hvordan jeg fikk det til

Hva om du prøver å gurgle halsen med vann akkurat i det batbiten vakler ved svelget? Så, når du spytter ut vannet etter gurglingen, kanskje matbiten følger med

Er matbiten stor?

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva om du prøver å gurgle halsen med vann akkurat i det batbiten vakler ved svelget? Så, når du spytter ut vannet etter gurglingen, kanskje matbiten følger med

Er matbiten stor?

Jeg skylte nesen med litt vann! Jeg tor den er vekke nå! Gurgler litt også for sikkerhetsskyld. 

Takk skal dere ha 😂🤓

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den kom tilbake da jeg skylte det andre neseboret, men så pelte jeg litt baki der så jeg brakk meg litt rett og slett, lurer på om det funket.. men fortsatt noe som irriterer baki der.. men var bedre nå enn i stad hehe

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er matbiten stor?

Da vil jo åpningen til nasopharynx være lukket. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den kom tilbake da jeg skylte det andre neseboret, men så pelte jeg litt baki der så jeg brakk meg litt rett og slett, lurer på om det funket.. men fortsatt noe som irriterer baki der.. men var bedre nå enn i stad hehe

Så bra! Høres ubehagelig ut. Du kan prøve igjen, eller så forsvinner det nok av seg selv etter hvert. :) 

Skrevet

Klem igjen det ene neseboret og blåss kraftig utav nesen på den siden matbiten ligger. Jeg gjorde dette engang og fikk ut en stor pølsebit. 

Bøy deg lett fremover når du blåser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...