Gå til innhold

Mest irriterende reklame?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Helt enig - sykt irriterende.

Fatter ikke at produsenten godtar en så dum reklame.

(Over til det motsatte - den desidert morsomste er reklamen for Bamsemums :ler: )

Helt enig!

Bamsemumsreklamen er like innmari morsom hver eneste gang. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ler like godt hver gang narvesen reklamen kommer..det parret som slår kverandre ihjel for en godtepose.

hate på jamba reklamene!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten
den ekleste = Neglsopp reklamen

den mest irriterendes = "kan vi ha egg i mojen åsså mamma?" :evil: kan ikke skjønne hvorfor han gutten skal gjøre seg til å snakke babyspråk - finnes ikke søtt.

:enig_animasjon: Og omatt og omatt og omatt ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
ler like godt hver gang narvesen reklamen kommer..det parret som slår kverandre ihjel for en godtepose.

hate på jamba reklamene!! :evil:

:hoho: Haha, fantastisk markedsføring!! Det er faktisk reklame for mix...utrolig kuult at du husker det som narvesen ;) hehe, jeg syntes det var dritkuult.. At de har brukt masse penger på reklame på tv, men folk tror det er for narvesen.. hoho, dagens gode latter :)

jeg er sikkert ond, men jeg synes sånn er morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder PLAGSOMME reklamer tror jeg Jysk tar kaka... den reklamen gir meg flua.... :evil:

Egget er også forbanna plagsom, og alle andre reklamer hvor det ser ut som om de har dratt folka rett fra skuespillerskolen og gitt dem beskjeden "overspill MER enn dere vanligvis gjør!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
den ekleste = Neglsopp reklamen

den mest irriterendes = "kan vi ha egg i mojen åsså mamma?" :evil: kan ikke skjønne hvorfor han gutten skal gjøre seg til å snakke babyspråk - finnes ikke søtt.

Han klarer jo ikke å si R da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Haha, fantastisk markedsføring!! Det er faktisk reklame for mix...utrolig kuult at du husker det som narvesen ;) hehe, jeg syntes det var dritkuult.. At de har brukt masse penger på reklame på tv, men folk tror det er for narvesen.. hoho, dagens gode latter :)

jeg er sikkert ond, men jeg synes sånn er morsomt :)

mix/narvesen..går for d samme for meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den "reklamen" der du ser et lite barn i sengen sin - og så begynner det å brenne rundt han - den er GRUSOM :grine: Tror det er noe forsikring?

Jeg skifter kanal så fort denne kommer på. Grøsser skikkelig når jeg ser den......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han klarer jo ikke å si R da.....

Kan godt hende, men da burde de valgt et barn som kan si det - ikke sjarmerende med så store barn som snakker uklart synes jeg. Det virker bare påtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

super søk.no garantert..

men også, tampong reklamen...

har du skikkelig vondt i magen,så bytt til den spiral tampongen, for det er mye bedre.. teit reklame, for har du skikkelig mensensmerter,så hjelper en tampong veldig lite!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Anonymous

Jamen han unge mannen i supersøk.no er skikkelig sexy.... så jeg godtar den!

Men jysk er helt elendig,mens den beste er den der "truseinnlegg på avveie" fra always.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg orker ikke delfine (eller hvordan det staves) reklamene. Skrur av lyden når en av de dukker opp på tv`n. jeg er frysør bla bla bla balsam bla bla bla :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det desidert ekleste er den med han lille gutten som sitter på do og sier: "Ææsj, det lukter vondt!"

For så å trykke på luftfriskeren... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg begynner å bli skikkelig drittlei VG-reklamene! De var morsomme før, men han dumme mannen som lurer på hva som står i avisen både i badstua og andre steder syns jeg bare er TEIT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...