Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2004 #1 Skrevet 30. oktober 2004 For tiden, hos meg, helt klart: supersøk dott no Deres?
Dru Skrevet 30. oktober 2004 #2 Skrevet 30. oktober 2004 supersøk dott no er grusom, kun slått av Jamba. Hadde på mtv i dag, og det var mer reklame for ringetoner enn det var musikk...
CheapChampagne Skrevet 30. oktober 2004 #3 Skrevet 30. oktober 2004 Klarer ikke å se på neglsopp reklamen! Er så utrolig ekkel og irriterende! *ugg*
Arwen Skrevet 30. oktober 2004 #4 Skrevet 30. oktober 2004 den ekleste = Neglsopp reklamen den mest irriterendes = "kan vi ha egg i mojen åsså mamma?" :evil: kan ikke skjønne hvorfor han gutten skal gjøre seg til å snakke babyspråk - finnes ikke søtt.
Arkana Skrevet 30. oktober 2004 #5 Skrevet 30. oktober 2004 Makrell i tomat på tube-reklamen, mest fordi jeg er så lei den sangen (omatt og omatt og omatt....).
evil eve Skrevet 1. november 2004 #6 Skrevet 1. november 2004 supersok dott no ja... og makrell i tomat....
Jens Skrevet 1. november 2004 #7 Skrevet 1. november 2004 den ekleste = Neglsopp reklamen den mest irriterendes = "kan vi ha egg i mojen åsså mamma?" :evil: kan ikke skjønne hvorfor han gutten skal gjøre seg til å snakke babyspråk - finnes ikke søtt. enig med denne! Syns også han ekle lille dvergen i small bills er irriterende!
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2004 #8 Skrevet 1. november 2004 Var det godt vennen min? Ja kan vi ha egg i morgen også mamma? Nei bare på søndager Næmmen hva er detta for no??? ARRRRRRRRRRRRRRRRRRGH!!!
Gjest Ninakanin Skrevet 1. november 2004 #9 Skrevet 1. november 2004 Ja, neglesopp og eggereklamene er ekle og teite. Men irriterende må være: "send JAMBA to bla bla bla, and get the latest ringtones, bla bla"... Ekle mtv-reklame, klarer ikke å ha lyd på den kanalen lengre. Og da faller liksom litt av poenget litt bort.. Ellers så har jeg seriøse problemer med en reklame..haha, jeg har fortrengt hvilken den er, de må ha sluttet å sende den!! Jeg begynnte alltid å slå på typen min om han ikke byttet kanal med en gang når den kom. Skal se om jeg ikke kommer på hvilken det er...
Gjest tullete Skrevet 1. november 2004 #10 Skrevet 1. november 2004 Uten tvil makrell i tomat på tube.......... og det sier jeg etter å ha den forbaskete melodien inne i mitt hode hele helgen........... jeg blir gal omatt og omatt....
Suzy Skrevet 1. november 2004 #11 Skrevet 1. november 2004 den mest irriterendes = "kan vi ha egg i mojen åsså mamma?" :evil: kan ikke skjønne hvorfor han gutten skal gjøre seg til å snakke babyspråk - finnes ikke søtt. Jeg får så lyst til å slå den ungen...... Også maks irriterende - reklamen for Gilette deodorant der filmen er dubbet så de ikke er i synk med munnen til personene i filmen....
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2004 #12 Skrevet 1. november 2004 Reklamen for Nokian dekk. Ungdomeskällan.... herre min
Suzy Skrevet 1. november 2004 #13 Skrevet 1. november 2004 Reklamen for Nokian dekk. Ungdomeskällan.... herre min Den er da morsom! Har du forresten dansk TV3? De reklamene for mobil som har klippet inn gammel, dansk film - jeg skjønner ikke ett eneste ord.... Mest irriterende er de menneskelige pastilleskene og sjokoladene... Oj....
Gjest Ninakanin Skrevet 1. november 2004 #14 Skrevet 1. november 2004 big bill og smalll bill... de var morsomme EN gang. ikke i tusen forskjellige versjoner måned etter måned... og sorry, men den dvergen er EKKEL
Jens Skrevet 1. november 2004 #15 Skrevet 1. november 2004 big bill og smalll bill... de var morsomme EN gang. ikke i tusen forskjellige versjoner måned etter måned... og sorry, men den dvergen er EKKEL så enig så enig!
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #16 Skrevet 1. november 2004 Jeg synes den "reklamen" der du ser et lite barn i sengen sin - og så begynner det å brenne rundt han - den er GRUSOM Tror det er noe forsikring?
Catus Skrevet 1. november 2004 #17 Skrevet 1. november 2004 Jysk-reklamene irriterer meg noe grenseløst! Dårligere skuespillere skal man lete lenge etter! :hår:
Gjest Ninakanin Skrevet 1. november 2004 #18 Skrevet 1. november 2004 Ja ææææsj, jysk. Jysk kan gå og henge seg.. Den går ikke lengre, og takk og pris for det: Husker dere hun dama i jifreklamen som prøver å vaske av en EKKEL flekk på kjøkkenbenken? Og så skraper hun med neglen..? Og så TAR HUN NEGLEN I MUNNEEEEEN!!! :hår: Og så har jeg ikke til mye for overs for teite tyske unger som i sitter på do mens det flyr blomster rundt. Eller "mmmm, kan jeg få en til?"-dubba reklamer.
Gjest Chanda Skrevet 1. november 2004 #19 Skrevet 1. november 2004 ¤Arwen¤ skrev: den mest irriterendes = "kan vi ha egg i mojen åsså mamma?" kan ikke skjønne hvorfor han gutten skal gjøre seg til å snakke babyspråk - finnes ikke søtt. Helt enig - sykt irriterende. Fatter ikke at produsenten godtar en så dum reklame. (Over til det motsatte - den desidert morsomste er reklamen for Bamsemums )
Gjest Ninakanin Skrevet 1. november 2004 #20 Skrevet 1. november 2004 Always-reklamen der han degosen danser med hun dama i skjørt! Spesielt den engelske versjonen, fordi voice-over'en skriker noe helt sinnsykt. mas mas mas..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå