Gå til innhold

Mest irriterende reklame?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

For tiden, hos meg, helt klart:

supersøk dott no

Deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

supersøk dott no er grusom, kun slått av Jamba. Hadde på mtv i dag, og det var mer reklame for ringetoner enn det var musikk...

Skrevet

Klarer ikke å se på neglsopp reklamen! Er så utrolig ekkel og irriterende!

*ugg*

Skrevet

den ekleste = Neglsopp reklamen

den mest irriterendes = "kan vi ha egg i mojen åsså mamma?" :evil: kan ikke skjønne hvorfor han gutten skal gjøre seg til å snakke babyspråk - finnes ikke søtt.

Skrevet

Makrell i tomat på tube-reklamen, mest fordi jeg er så lei den sangen (omatt og omatt og omatt....).

Skrevet

supersok dott no ja... og makrell i tomat....

Skrevet
den ekleste = Neglsopp reklamen

den mest irriterendes = "kan vi ha egg i mojen åsså mamma?" :evil: kan ikke skjønne hvorfor han gutten skal gjøre seg til å snakke babyspråk - finnes ikke søtt.

:ler: enig med denne!

Syns også han ekle lille dvergen i small bills er irriterende!

Skrevet

Var det godt vennen min?

Ja kan vi ha egg i morgen også mamma?

Nei bare på søndager

Næmmen hva er detta for no???

ARRRRRRRRRRRRRRRRRRGH!!!

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja, neglesopp og eggereklamene er ekle og teite.

Men irriterende må være:

"send JAMBA to bla bla bla, and get the latest ringtones, bla bla"...

Ekle mtv-reklame, klarer ikke å ha lyd på den kanalen lengre. Og da faller liksom litt av poenget litt bort..

Ellers så har jeg seriøse problemer med en reklame..haha, jeg har fortrengt hvilken den er, de må ha sluttet å sende den!! Jeg begynnte alltid å slå på typen min om han ikke byttet kanal med en gang når den kom. Skal se om jeg ikke kommer på hvilken det er...

Gjest tullete
Skrevet

Uten tvil makrell i tomat på tube.......... og det sier jeg etter å ha den forbaskete melodien inne i mitt hode hele helgen........... jeg blir gal omatt og omatt....

Skrevet

Jeg får så lyst til å slå den ungen......

Også maks irriterende - reklamen for Gilette deodorant der filmen er dubbet så de ikke er i synk med munnen til personene i filmen....

Skrevet

Reklamen for Nokian dekk. Ungdomeskällan.... herre min :roll:

Skrevet
Reklamen for Nokian dekk. Ungdomeskällan.... herre min  :roll:

Den er da morsom!

Har du forresten dansk TV3? De reklamene for mobil som har klippet inn gammel, dansk film - jeg skjønner ikke ett eneste ord....

Mest irriterende er de menneskelige pastilleskene og sjokoladene... Oj.... :roll:

Gjest Ninakanin
Skrevet

big bill og smalll bill... de var morsomme EN gang. ikke i tusen forskjellige versjoner måned etter måned...

og sorry, men den dvergen er EKKEL

Skrevet
big bill og smalll bill... de var morsomme EN gang. ikke i tusen forskjellige versjoner måned etter måned...

og sorry, men den dvergen er EKKEL

:ler::ler: så enig så enig!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes den "reklamen" der du ser et lite barn i sengen sin - og så begynner det å brenne rundt han - den er GRUSOM :grine: Tror det er noe forsikring?

Skrevet

Jysk-reklamene irriterer meg noe grenseløst!

Dårligere skuespillere skal man lete lenge etter! :hår:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja ææææsj, jysk. Jysk kan gå og henge seg..

Den går ikke lengre, og takk og pris for det:

Husker dere hun dama i jifreklamen som prøver å vaske av en EKKEL flekk på kjøkkenbenken? Og så skraper hun med neglen..?

Og så TAR HUN NEGLEN I MUNNEEEEEN!!! :hår: :kvalm:

Og så har jeg ikke til mye for overs for teite tyske unger som i sitter på do mens det flyr blomster rundt. Eller "mmmm, kan jeg få en til?"-dubba reklamer.

Skrevet
¤Arwen¤ skrev:

den mest irriterendes = "kan vi ha egg i mojen åsså mamma?" kan ikke skjønne hvorfor han gutten skal gjøre seg til å snakke babyspråk - finnes ikke søtt.

Helt enig - sykt irriterende.

Fatter ikke at produsenten godtar en så dum reklame.

(Over til det motsatte - den desidert morsomste er reklamen for Bamsemums :ler: )

Gjest Ninakanin
Skrevet

Always-reklamen der han degosen danser med hun dama i skjørt! Spesielt den engelske versjonen, fordi voice-over'en skriker noe helt sinnsykt.

mas mas mas..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...