Teardrop Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Har sett bilder av kreta og falt! Men hvor på øya er det finest og hvor anbefaller du å dra om du har vært der? Har bare sett google bildesøk og det ser bare såååå vakkert og koselig der! Når på året var du der? Hvor lenge? By og hotell? Andre anbefalinger for resturant, bar,pub, utflukt osv? Vi drar uten barn.
elvital Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Har vært der både i mai/juni og i august. Begge tider er fint, men mye varmere i august. Har bodd i Platanias og i Rethymnon. Platanias er fullstendig bygd opp for turister og i grunn ikke noe å trakte etter, men Chania (byen i nærheten) syns jeg er fantastisk. Rethymnon er fin også (men fant ikke noe sted å gå ut/disco), men jeg liker Chania bedre tror jeg. Var på utflukt til Elafonisi. Det syns jeg var oppskrytt men. Ellers vil jeg anbefale å leie bil å kjøre omkring. Jeg har kjørt til Agia Nikolaos eller hva byen heter, helt øst på øya ( i nærheten av "øya" fra den boka). Vært der i både 1 og to uker. Syns 2 uker er passe. Husker desverre ikke hotellnavn. 1
Zhakira Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Liker rethymnon og agios Nicolaos best. Elounda er også fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå