Gå til innhold

Hva er tydelige desperate tegn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er tydelige desperate tegn for deg i datingsfasen? Nysgjerrig på svar fra dere andre menn og kvinner. 

Tydelige tegn på å være desperat for min del (for å gi noen eksempler) er hvis fyren jeg dater 

1. Daglig sender ut mange "likes" til mange kvinner på sosiale medier (det blir så offentlig)

2. Følger mange av motsatt kjønn ukritisk på Facebook/Instagram (som han ikke kjenner men liker)

3. Har minimale krav til det motsatte kjønn, at det merkes tydelig på hvem han dater, liker o.l. At han rett og slett liker alle som ser i hans retning. Det er desp å ikke ha krav, rett og slett.

4. Lav selvtillit. Nå vet jeg at mange gode mennesker har lav selvtillit, men det er litt hva man gjør ut av det som teller. For eksempel så er det deal breaker om han har så lav selvtillit at han blir helt sprø når jenter ser i hans retning. En med større selvtillit er mer vant til sånt og bikker ikke av banen og oppfører seg teit for oppmerksomhet. Man tar det som et kompliment og er mer lojal sådan. 

Sånne ting er desperat for min del. Nysgjerrig på hva resten mener :)

Anonymkode: e50bc...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du skrev desperat tenkte jeg helt annerledes enn deg. Her er mine tegn på at han er desperat og ikke egentlig interessert i meg men hvem som helst.

 

- han er intens på mld, altså sender mange sms gjennom dagen og flere oppå hverandre til tross for at de ikke får svar 

- overøser meg med komplimenter om utseende mitt, morsrollen eller at jeg er ei fantastisk husmor (kanskje sett en snap av at jeg lager mat) ol i hver mld og beg med sussemunn og hjerter første dagen

- snapper meg hele tiden og lurer på om jeg ikke er interessert i å bli kjent hvis jeg ikke svarer fort eller med en gang

- liker alle bildene mine på face og det værste er hvis de invaderer facebook med kommentarer tidlig. No god! 

- ringer konstant 

Ja det er mine tegn på at fyren er desperat.  Men til det du sier stemmer det nok det å for den type mann jeg snakker om har like før meg og rett etter meg igjen gjort akkurat det samme med flere jenter. De bryr seg ikke hvem bare de får seg en dame

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med dere begge, det er sånn jeg oppfatter menn som er glad bare de får noen. Spiller ingen rolle hvem, bare det er noen. Noen av dem er ikke direkte slemme, men det er så mange uroligheter rundt dem og det er et helt annet klima med en fyr som tar det rolig, er mer trygg og genuin. 

Jeg har forsøkt for siste gang å gi en sånn person en sjanse. Ender bare alltid opp med drama.

Anonymkode: 858e3...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...