AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #21 Skrevet 21. mai 2016 Et øyeblikk siden, Klopp skrev: Liverpool er vinner for meg. Av hva da, hjertet ditt? Så mye annet klarer de vel ikke å vinne? Anonymkode: 6a341...0d7
Gjest Klopp Skrevet 21. mai 2016 #22 Skrevet 21. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av hva da, hjertet ditt? Så mye annet klarer de vel ikke å vinne? Anonymkode: 6a341...0d7 Å jo, de vil klare mye nå med verdens beste trener!
Gjest Herr Heftig Skrevet 21. mai 2016 #23 Skrevet 21. mai 2016 37 minutter siden, Feologild skrev: Alle lag som kommer til finalen fortjener og være i finalen. Har ingen betydning hvem de spiller mot. Ville du sagt det samme om det var Barcelona som spilte seg fram til en finale hvor de spilte mot PSG, Malmø, Shakthar Donetsk Roma, Wolfburg og Manchester City ? Atletico Madrid har sant nok spilt mot Barcelona og Bayern Munchen to av verdens beste lag men de har også spilt mot PSV, Benfica, Galatasaray og Astana ikke akkurat verdens lag det der. Og om du alvorlig talt tror at Benfica, Galatasaray, PSV og Astana er verdens elite i forhold til PSG, Shakthar Donetsk, Roma og Wolfburg så har du ikke peiling på fotball. 27 minutter siden, Feologild skrev: Og ikke ønske at noen skal vinne er noe helt annet enn og si at man ikke fortjener det. De lag som vinner er de lag som fortjener det til og med når det er lag du ikke liker. Prepisset ditt om at den som vinner fortjener å vinne er jeg uenig i. Det går an å både vinne og tape ufortjent.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 21. mai 2016 #24 Skrevet 21. mai 2016 Et øyeblikk siden, Herr Heftig skrev: Prepisset ditt om at den som vinner fortjener å vinne er jeg uenig i. Det går an å både vinne og tape ufortjent. I en kamp ja men ikke over en helt turnering
Gjest Herr Heftig Skrevet 21. mai 2016 #25 Skrevet 21. mai 2016 2 minutter siden, Feologild skrev: I en kamp ja men ikke over en helt turnering I utslagsturneringer har flaks en del å si. Det har til og med litt å si i ligaspill. Atletico gikk videre mot PSV etter to 0-0 kamper og vant 8-7 på straffer. Deretter måtte de bruke bortemålsregel mot både Barca og Bayern. For all del, Atletico er et veldig godt lag som har vært gode over tid, og jeg påstår ikke at de er en uverdig finalist, men jeg skulle gjerne sett at de klarte å vinne mer overbevisende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå