Gjest Tom/Loki Skrevet 19. mai 2016 #1 Del Skrevet 19. mai 2016 Atletico Madrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaboble15 Skrevet 19. mai 2016 #2 Del Skrevet 19. mai 2016 Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #3 Del Skrevet 19. mai 2016 Håper du har riktig, men må si at jeg frykter Real altså. Anonymkode: 09516...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 19. mai 2016 #4 Del Skrevet 19. mai 2016 (endret) Bare har det på følelsen, men personlig så ville jeg sett Barcelona heve pokalen Endret 19. mai 2016 av Tom/Loki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 19. mai 2016 #5 Del Skrevet 19. mai 2016 Jeg tror Real Madrid vinner men jeg håper at Atletico Madrid vinner. Selv om det gjør meg ingenting om Real vinner men om jeg må velge hvem jeg håper vinner så velger jeg Atletico siden de har aldri vunnet og Real har allerede vunnet 10 ganger. Da inkluderer jeg både De 6 de vant da det het serievinnercupen og de 4 de nå har vunnet etter at det fikk navnet mesterliagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #6 Del Skrevet 19. mai 2016 Jeg kunne umulig ha brydd meg mindre... Anonymkode: e6524...ae2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fox Mulder Skrevet 19. mai 2016 #7 Del Skrevet 19. mai 2016 Real tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 19. mai 2016 #8 Del Skrevet 19. mai 2016 Strømsgodset 👍✌️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 19. mai 2016 #9 Del Skrevet 19. mai 2016 Håper Atletico vinner selv om man skal lete langt etter større drittlag. Problemet er at hvis Real vinner så blir de nøyaktig like dominante i CL-sammenheng som Barca var under Guardiola år 1-3 (2 seiere og et semifinaletap). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 19. mai 2016 #10 Del Skrevet 19. mai 2016 (endret) 9 minutter siden, EvaLena skrev: Strømsgodset 👍✌️ Enig. De slår Hødd i finalen. Det er synd at Champions Leauge havner slik i skyggen av Champions League. Kanskje det er fordi ingen vet hvordan "leauge" skal uttales? Endret 19. mai 2016 av Pawn Hearts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ceathy Skrevet 21. mai 2016 #11 Del Skrevet 21. mai 2016 Er Barcelona fan, så å se Real vinne er ikke ønskelig. Atletico slipper jo inn veldig få mål, så det spørs om det virker mot Real. Liker ikke spillestilen til Atletico, men at de vinner er det beste som kan skje. Kampene de har spilt i ligaen mot hverandre har vert forholdsvis jevne. Skal dog sies at Real Madrid hevet nivået betraktelig etter Benitez gikk. Det blir iallefall spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 21. mai 2016 #12 Del Skrevet 21. mai 2016 5 minutter siden, Ceathy skrev: Er Barcelona fan, så å se Real vinne er ikke ønskelig. Atletico slipper jo inn veldig få mål, så det spørs om det virker mot Real. Liker ikke spillestilen til Atletico, men at de vinner er det beste som kan skje. Kampene de har spilt i ligaen mot hverandre har vert forholdsvis jevne. Skal dog sies at Real Madrid hevet nivået betraktelig etter Benitez gikk. Det blir iallefall spennende! Er Barcelona fan selv, jeg mener Real ikke fortjener å være i den finalen en gang, de har jo bare spilt mot middelsmådige lag. Atletico har jo spilt mot verdens eliten i forhold, bare synd at Barcelona hadde formdupp akkurat da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ceathy Skrevet 21. mai 2016 #13 Del Skrevet 21. mai 2016 Ja, veien deres har definitivt vert lettere. Håper de går enda en sesong uten trofe. Å slå ut Bayern er uten tvil vanskeligere enn City. De er alltid så heldige med trekkingen. Og ja, enig; såå kjipt at den dårlige perioden til Barca slo de ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #14 Del Skrevet 21. mai 2016 Håper Real vinner, rett og slett fordi jeg misliker Atletico mest, og fordi Real er det laget i La Liga jeg misliker minst. Spansk fotball er nok ikke helt "min greie", synes de har en ufyselig spillestil, at de sutrer alt for mye og at de generelt er alt for pinglete (de som ikke er pinglete spiller fryktelig stygt, og det liker jeg heller ikke). Men ja, håper og tror Real vinner. Anonymkode: 6a341...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 21. mai 2016 #15 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) 9 timer siden, Tom/Loki skrev: Er Barcelona fan selv, jeg mener Real ikke fortjener å være i den finalen en gang, de har jo bare spilt mot middelsmådige lag. Atletico har jo spilt mot verdens eliten i forhold, bare synd at Barcelona hadde formdupp akkurat da Alle lag som kommer til finalen fortjener og være i finalen. Har ingen betydning hvem de spiller mot. Ville du sagt det samme om det var Barcelona som spilte seg fram til en finale hvor de spilte mot PSG, Malmø, Shakthar Donetsk Roma, Wolfburg og Manchester City ? Atletico Madrid har sant nok spilt mot Barcelona og Bayern Munchen to av verdens beste lag men de har også spilt mot PSV, Benfica, Galatasaray og Astana ikke akkurat verdens lag det der. Og om du alvorlig talt tror at Benfica, Galatasaray, PSV og Astana er verdens elite i forhold til PSG, Shakthar Donetsk, Roma og Wolfburg så har du ikke peiling på fotball. Endret 21. mai 2016 av Feologild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 21. mai 2016 #16 Del Skrevet 21. mai 2016 1 minutt siden, Feologild skrev: Alle lag som kommer til finalen fortjener og være i finalen. Har ingen betydning hvem de spiller mot. Ville du sagt det samme om det var Barcelona som spilte seg fram til en finale hvor de spilte mot PSG, Shakthar Donetsk Roma, Wolfburg og Manchester City ? Atletico Madrid har sant nok spilt mot Barcelona og Bayern Munchen to av verdens beste lag men de har også spilt mot PSV, Benfica, Galatasaray og Astana ikke akkurat verdens lag det der. Og om du alvorlig talt tror at Benfica, Galatasaray, PSV og Astana er verdens elite i forhold til PSG, Shakthar Donetsk, Roma og Wolfburg så har du ikke peiling på fotball. Jeg sa i forhold til..... Og nei jeg vet godt at Benfica osv ikke er vedens klasse. Men jeg ønsker Ikke Real noen som helst trofeer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 21. mai 2016 #17 Del Skrevet 21. mai 2016 Et øyeblikk siden, Tom/Loki skrev: Jeg sa i forhold til..... Og nei jeg vet godt at Benfica osv ikke er vedens klasse. Men jeg ønsker Ikke Real noen som helst trofeer. Og ikke ønske at noen skal vinne er noe helt annet enn og si at man ikke fortjener det. De lag som vinner er de lag som fortjener det til og med når det er lag du ikke liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #18 Del Skrevet 21. mai 2016 9 timer siden, Tom/Loki skrev: Er Barcelona fan selv, jeg mener Real ikke fortjener å være i den finalen en gang, de har jo bare spilt mot middelsmådige lag. Atletico har jo spilt mot verdens eliten i forhold, bare synd at Barcelona hadde formdupp akkurat da Mener du ikke dette mest fordi du er Barcelona-fan selv. Ikke noe merkelig med det altså (sånn er vel de fleste fotballfans), men allikevel. Jeg har aldri møtt en fan av et finalelag som mener laget ikke fortjener å være i finalen fordi de ikke spilte mot "de beste" lagene. Det er også vanskelig å avgjøre hvem "de beste" lagene, all den tid alle i teorien (og ofte nok i praksis) kan slå alle, spesielt i en turnering som Champions League. Alle lagene Real Madrid har slått, er lag Barcelona, Real, Bayern, Atletico (og alle de andre) kunne ha tapt mot, sånn er tross alt fotball. Anonymkode: 6a341...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 21. mai 2016 #19 Del Skrevet 21. mai 2016 1 minutt siden, Feologild skrev: Og ikke ønske at noen skal vinne er noe helt annet enn og si at man ikke fortjener det. De lag som vinner er de lag som fortjener det til og med når det er lag du ikke liker. Jeg har Barca briller på....Hvis du skjønnte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klopp Skrevet 21. mai 2016 #20 Del Skrevet 21. mai 2016 Liverpool er vinner for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå