daliboy Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Hei, Til dere damer/jenter der ute Vurderer å kjøpe en dildo til kona. Syntes det kunne vært et artig tilskudd. Har funnet en som jeg syntes ser bra ut..... men er jo litt usiker mtp størrelse og utseende o.l. Har ikke den største staken i byen og tenkte denne kunne vært noe..... https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/dildoer/King-Cock-dildo-brun/
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 La din kone velge den hun vil ha, hvis hun vil ha. Respekter et nei hvis hun ikke vil. Anonymkode: cacb2...00f 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #3 Skrevet 19. mai 2016 anbefaler deg å heller ta en prat med henne det du spør henne hva hun er interessert i. Dersom det skal være en overraskelse ville jeg nok tatt meg en prat med de som jobber på kondomeriet og spurt hva de har å anbefale. Generelt sett er ikke damene like fan av de store "king cock" dildoene som mannfolkene tror de er. Anonymkode: 52b3d...7be 1
Resignert Skrevet 19. mai 2016 #4 Skrevet 19. mai 2016 Du kjenner vel kona bedre enn vi andre, og har vel dermed også en ide om hun kunne tenke seg en litt større...Jeg fant rimelig fort ut at dama både hadde plass til, og sannsynligvis ville ha glede av forholdsvis solide lekesaker . Den første jeg kjøpte til henne var ca 18 lang og 14 i omkrets, og hun nøt å få hele inn. Neste innkjøp ble et hakk større, 20 lang og 16 i omkrets helt innerst. Den liker hun fortsatt veldig godt. Den siste anskaffelsen har et kraftig, utpreget hode er ca 19 lang, men hele 17 i omkrets eller deromkring. Med den kommer hun raskere og hardere enn med de andre, så den stimulerer definitivt sterkere enn de mindre dildoene. Den jeg kjøpte først er nesten ikke i bruk lengre, så det er ikke tvil om at hun setter pris på størrelse.
Resignert Skrevet 19. mai 2016 #5 Skrevet 19. mai 2016 Den du linket til var jo ikke spesielt tykk, 13.5 omkrets. Tror ikke lengde over 15 eller 16 cm er nødvendig for flertallet av damene, mens tykkelse og bøy (krumming) kan ha mye å si for følelsen den gir. Jeg ville gått for en litt kortere men tykkere. Lykke til !
Gjest Coolaid Skrevet 19. mai 2016 #6 Skrevet 19. mai 2016 Kjør på mann! Vi menn må ta oss til rette mer og bestemme saker og ting. Damer liker at menn kommer brasende gjennom døren hjemme, drar henne etter håret og slenger henne ned på sengen med rumpa i været og forsyner oss. Menn er ikke mus ,vi må slutte å være så politisk korrekte. Og liker hun ikke det du har kjøpt, så går det bedre neste gang. Jeg har litt andre leketøy enn dildo å anbefale: Mx fighter og Lyla 2 Disse har vi hatt veldig mye moro med.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #7 Skrevet 20. mai 2016 Kjøpte en slik dildo, bare en lysere og litt tykkere. Hun kom veldig første gang. Fin størrelse og form. Men den lukter gummi... Litt for mye. Mye bedre med en kvalitetsdildo fra vixskin. De er silikon og luktfrie. Men 3 x så dyre. Anonymkode: 14f71...512
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå