AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Over 4 år uten sex nå, and counting.. Dessverre sliter jeg med å komme i kontakt med jenter pga sjenanse.. Derfor tyr jeg til internett, og nå har det gått så langt at jeg prøver å finne jenter som vil se meg på cam.. Jeg vet det er stusslig og alt det der. Men hva kan man gjøre, når man ikke er attraktiv og i tilegg har angst.. Jenter vil aldri helt og fullt forstå en gutts desperasjon. Anonymkode: 433bb...4f2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Over 4 år uten sex nå, and counting.. Dessverre sliter jeg med å komme i kontakt med jenter pga sjenanse.. Derfor tyr jeg til internett, og nå har det gått så langt at jeg prøver å finne jenter som vil se meg på cam.. Jeg vet det er stusslig og alt det der. Men hva kan man gjøre, når man ikke er attraktiv og i tilegg har angst.. Jenter vil aldri helt og fullt forstå en gutts desperasjon. Anonymkode: 433bb...4f2 Det finnes nok jenter som er i samme situasjon som deg og dermed kan forstå deg godt, tror du ikke? Anonymkode: 96e29...021 5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #3 Skrevet 19. mai 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det finnes nok jenter som er i samme situasjon som deg og dermed kan forstå deg godt, tror du ikke? Anonymkode: 96e29...021 Kanskje noen ytters få. Anonymkode: 08a00...e89 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4 Skrevet 19. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kanskje noen ytters få. Anonymkode: 08a00...e89 Dette er stor grunn til at du ikke får deg dame. Ingen dame gidder en mann med slike holdninger og de skinner som regel gjennom Anonymkode: 592e5...eff 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #5 Skrevet 19. mai 2016 Hvis du fortsetter å grave deg ned og synes synd på deg selv, vil nok de 4 årene fordobles, tredobles, firedobles, osv osv.. Anonymkode: 18bcc...fb2 3
Tibbie Skrevet 19. mai 2016 #6 Skrevet 19. mai 2016 Jeg har sett mange, maaaange smellvakre jenter som er sammen med menn som ikke ser ut. Klarer de å få seg en 10'er, så skal vel du klare å få deg ei helt alminnelig jente? Dere må bare jobbe litt hardere siden dere ikke har det samme, gratis førsteinntrykket som kjekke menn har Men ikke glem at selvsikkerhet er en del av førsteinntrykket. Jeg ditcher en fyr ved første hei om han stårler usikkerhet. Det vises veldig godt. Sørg for at du har selvsikkerhet, humor og er høflig. Da vil du ha en ganske god sjanse på markedet Vet du ikke hvordan du spikrer dette, så finnes det sikkert en selvhjelpsbok om det () Også har du jo penger, da. Men da vil du tiltrekke deg feil type jenter, med mindre du bare er ute etter et ligg 1
Gjest Coolaid Skrevet 19. mai 2016 #7 Skrevet 19. mai 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det finnes nok jenter som er i samme situasjon som deg og dermed kan forstå deg godt, tror du ikke? Anonymkode: 96e29...021 Jeg er sikker på at ts klarer fint å forstå andres depresjon og angst.... sånn er det for andre også.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #8 Skrevet 19. mai 2016 46 minutter siden, Coolaid skrev: Jeg er sikker på at ts klarer fint å forstå andres depresjon og angst.... sånn er det for andre også. Dette var det jeg svarte på: 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hva kan man gjøre, når man ikke er attraktiv og i tilegg har angst.. Jenter vil aldri helt og fullt forstå en gutts desperasjon. Anonymkode: 433bb...4f2 Anonymkode: 96e29...021
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #9 Skrevet 19. mai 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Over 4 år uten sex nå, and counting.. Dessverre sliter jeg med å komme i kontakt med jenter pga sjenanse.. Derfor tyr jeg til internett, og nå har det gått så langt at jeg prøver å finne jenter som vil se meg på cam.. Jeg vet det er stusslig og alt det der. Men hva kan man gjøre, når man ikke er attraktiv og i tilegg har angst.. Jenter vil aldri helt og fullt forstå en gutts desperasjon. Anonymkode: 433bb...4f2 Du har antageligvis gått i fellen med å gjøre de samme feilene om og om igjen i datingkrigen. Her har du endt som en patetisk taper til stor glede for KG-feminister. Du bør vurdere å komme deg ut av din komfortsone og treffe kjerringer i real life. Tips, sats på noe utenlandsk som ikke bruker hersketeknikker for å dominere forholdet. Holdt deg unna norske kvinner og få bedre selvtillit! Anonymkode: 906b8...ed3 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #10 Skrevet 19. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har antageligvis gått i fellen med å gjøre de samme feilene om og om igjen i datingkrigen. Her har du endt som en patetisk taper til stor glede for KG-feminister. Du bør vurdere å komme deg ut av din komfortsone og treffe kjerringer i real life. Tips, sats på noe utenlandsk som ikke bruker hersketeknikker for å dominere forholdet. Holdt deg unna norske kvinner og få bedre selvtillit! Anonymkode: 906b8...ed3 Hvilken datingkrig? Anonymkode: 433bb...4f2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #11 Skrevet 19. mai 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det finnes nok jenter som er i samme situasjon som deg og dermed kan forstå deg godt, tror du ikke? Anonymkode: 96e29...021 Jeg mener en jente aldri kan bli like desperat som oss menn. Vi har større behov. Anonymkode: 433bb...4f2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #12 Skrevet 19. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener en jente aldri kan bli like desperat som oss menn. Vi har større behov. Anonymkode: 433bb...4f2 Desperate etter forhold ja. Sex? Not so much Anonymkode: 4dc40...380
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå