ajarRun Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Jeg har Sony Xperia Z5 Compact, når jeg bruker snapchat går batteriet ned selv om jeg bruker hurtigladeren og når jeg bruker snapchat blir telefonen mongo. Jeg trenger en telefon som ikke er mongo, kan dere anbefale en? Er til og med villig til å kjøpe en jævla iPhone. 1
stan Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 Rart, har samme mobil, men ikke noe slikt problem. Det er batteriet som er det beste ved mobilen. Men jeg savner min gamle samsung. 1
tdm900 Skrevet 19. mai 2016 #3 Skrevet 19. mai 2016 En tlf som suger ville jeg gjerne hatt 😋😂😂 Nåvel, jeg har min andre iPhone og kommer ikke til å ha noe anna. Batteritiden er etter hvor mye den brukes. Knotter jeg på den mye gjennom dagen går batteriet nesten tomt, lite knotting holder det to dager, kanskje tre. Årsaken til at jeg ikke går for noe anna, er at den spiller på lag med Mac'en, og at jeg har prøvd å hjelpe andre med sin android tlf....er like frustrert hver bare for å finne app og få den innstallert.
Gjest Tasia Skrevet 19. mai 2016 #4 Skrevet 19. mai 2016 8 timer siden, ambivalentReaction skrev: Jeg har Sony Xperia Z5 Compact, når jeg bruker snapchat går batteriet ned selv om jeg bruker hurtigladeren og når jeg bruker snapchat blir telefonen mongo. Jeg trenger en telefon som ikke er mongo, kan dere anbefale en? Er til og med villig til å kjøpe en jævla iPhone. Du får slutte å bruke snapchat så mye da
ajarRun Skrevet 19. mai 2016 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2016 1 time siden, Tasia skrev: Du får slutte å bruke snapchat så mye da Den er treg på andre måter også. Og batteriet er elendig...
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #6 Skrevet 19. mai 2016 jeg har Iphone 5 som jeg ELSKER! kommer til å kjøpe den smame den dagen min ryker. batteriet er så som så nå, men kan ikke forvente stort når den snart er på sitt 4. år Anonymkode: 9c858...115
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #7 Skrevet 19. mai 2016 Anbefaler at du reformer den før du eventuelt tenker på å kjøpe en ny en. De fleste telefoner har ræva batteritid, fordi de er som en datamaskin,men med batteri du kan ha i lomma. Nesten alle jeg kjnner med smartphone har med seg lader på jobb. Anonymkode: 2cc05...37b 1
maya86 Skrevet 19. mai 2016 #8 Skrevet 19. mai 2016 har microsoft 950xl, snapchat finnes ikke, så null batteriproblem linka til den appen! Forøvrig en super telefon på alle måter. Rask og responsin, godt batteri, kan bruke den konstant i 7-8 timer før den trenger lading (skolearbeid osv). Moderat bruk, 1-1,5 dag, lite bruk 2-3 dager. Kamera er bra, skjermen er god. Messenger og facebook appene kan bugge litt, og er nok ikke like optimalisert som til iOS og android, men for min del, så lite at det ikke er plagsomt. Om den skulle vurderes, så finn ut om dine mest brukte apper finnes, for som alle veit så er jo app utvalget til wintlf et lite stykke bak. Har hatt en iphone, aldri mer, og samsung'er etter det. Veldig fornøyd med de! 2
Momseguri Skrevet 19. mai 2016 #9 Skrevet 19. mai 2016 Kom inn for å advare mot Sony Xperia serien Har hatt z1, z3 og nå z3+ og alle har hatt problemene du nevner, blir kjempevarme (jeg brenner meg av å ta på dem) og henger bare jeg åpner nettleseren. Snap er tilnærmet umulig å bruke. Reformaterer mobilen min ca. tredjehver måned nå og det hjelper en stund, men det er jo jævlig irriterende å måtte holde på slik. Har sendt den til reparasjon men de fant "ingenting" Venter bare på at den skal ryke helt nå slik at jeg kan kjøpe ny. Da skal jeg ha Huawei 1
tdm900 Skrevet 19. mai 2016 #10 Skrevet 19. mai 2016 51 minutter siden, maya86 skrev: har microsoft 950xl, snapchat finnes ikke, så null batteriproblem linka til den appen! Forøvrig en super telefon på alle måter. Rask og responsin, godt batteri, kan bruke den konstant i 7-8 timer før den trenger lading (skolearbeid osv). Moderat bruk, 1-1,5 dag, lite bruk 2-3 dager. Kamera er bra, skjermen er god. Messenger og facebook appene kan bugge litt, og er nok ikke like optimalisert som til iOS og android, men for min del, så lite at det ikke er plagsomt. Om den skulle vurderes, så finn ut om dine mest brukte apper finnes, for som alle veit så er jo app utvalget til wintlf et lite stykke bak. Har hatt en iphone, aldri mer, og samsung'er etter det. Veldig fornøyd med de! Ikke noe imponert over batteritiden mot min iPhone5s. Brukes likt og holder likt på batteriet😜
Perelandra Skrevet 19. mai 2016 #11 Skrevet 19. mai 2016 Min Samsung Galaxy S3 suger ikke det grann. Jeg skulle gjerne hatt en mobil med støvsugerfunksjon, men muligens min er for gammel til det? Min telefon har heller ikke Downs syndrom (mongo), men det er godt mulig at den i likhet med sin eier er ikke så rent lite autistisk. 2
Gjest Sirah Skrevet 19. mai 2016 #12 Skrevet 19. mai 2016 Jeg er faktisk veldig imponert over batteriet på min iPhone 6s! Jeg bruker telefonen relativt mye til spill, nettleser, facebook, snapchat, spotify osv osv og batteriet mitt holder alltid en hel dag. Bruker jeg telefonen lite har jeg hatt telefonen i over to døgn før den må lades! Jeg kjøpte den rett etter at den kom ut og jeg har ikke hatt et eneste problem med den så langt. Den har bare funket som den skal hele veien. Ellers var jeg også veldig fornøyd med min iPhone 5s, men der var batteriet strengt tatt så som så.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #13 Skrevet 19. mai 2016 20 timer siden, ambivalentReaction skrev: Jeg har Sony Xperia Z5 Compact, når jeg bruker snapchat går batteriet ned selv om jeg bruker hurtigladeren og når jeg bruker snapchat blir telefonen mongo. Jeg trenger en telefon som ikke er mongo, kan dere anbefale en? Er til og med villig til å kjøpe en jævla iPhone. Jeg er ikke fornøyd med batteriet på min iPhone 6s. Den skrur seg også av om det er kaldt ute (type 5-6 grader). Dette regner de me at har noe med at den ikke tåler mer. Vært generelt fornøyd med Iphone, hatt flere av dem. Men de er enkle, og kan ikke gjøres til ditt eget på samme måte som and roid. Nå skal jeg prøve Huawei, min samboer har den og er kjempe fornøyd. Huawei har batteri på 3000 mAh og iPhone 1715 mAh. Anonymkode: c8151...f31
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #14 Skrevet 5. juni 2016 Kan anbefale Oneplus 2, Suveren telefon til en rimelig penge. Nå kommer Oneplus 3 14.6 og kommer til å bli en kjempetelefon. Stor skjerm, 13 mp kamera, fingeravtrykksensor, NFC og gorillaglass. Finner info om tlf på Oneplus.net. Anbefales på det sterkeste nå som invite systemet er fjernet. Anonymkode: 6f742...34a
ajarRun Skrevet 5. juni 2016 Forfatter #15 Skrevet 5. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan anbefale Oneplus 2, Suveren telefon til en rimelig penge. Nå kommer Oneplus 3 14.6 og kommer til å bli en kjempetelefon. Stor skjerm, 13 mp kamera, fingeravtrykksensor, NFC og gorillaglass. Finner info om tlf på Oneplus.net. Anbefales på det sterkeste nå som invite systemet er fjernet. Anonymkode: 6f742...34a Selges den i Norge?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #16 Skrevet 6. juni 2016 11 timer siden, amativeReflection skrev: Selges den i Norge? Oneplus1 og 2 var ikke til salgs i Norge men det skjer ting nå som Oneplus3 kommer den 14.6 med tanke på at de fjernet invite systemet. Jeg skal bestille 3'rn når den kommer da jeg er en av de heldige som har fått tilsendt VR briller og kan bestille flere timer før launch. Anonymkode: 6f742...34a
Gjest Notatboka Skrevet 6. juni 2016 #17 Skrevet 6. juni 2016 https://www.netonnet.no/art/telefon-og-gps/mobiltelefoner/huawei/huawei-honor7silver/224838.11656/ Denne har både jeg, min mor og min søster. Kjempefornøyde hele gjengen! Batteritiden er mye bedre enn HTC og sony som vi var vant med fra før. Anbefales
Gjest Sirah Skrevet 6. juni 2016 #18 Skrevet 6. juni 2016 Den 19. mai 2016 at 20.00, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke fornøyd med batteriet på min iPhone 6s. Den skrur seg også av om det er kaldt ute (type 5-6 grader). Dette regner de me at har noe med at den ikke tåler mer. Vært generelt fornøyd med Iphone, hatt flere av dem. Men de er enkle, og kan ikke gjøres til ditt eget på samme måte som and roid. Nå skal jeg prøve Huawei, min samboer har den og er kjempe fornøyd. Huawei har batteri på 3000 mAh og iPhone 1715 mAh. Anonymkode: c8151...f31 Jeg var på ridetur med min iphone i -15 grader helt uten problemer. Har brukt den utendørs i hele vinter. Da ville jeg levert den inn for å se om det er noe galt med den.
Michonne Skrevet 6. juni 2016 #19 Skrevet 6. juni 2016 Huawei har jeg. Beste telefonen jeg har hatt så langt 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #20 Skrevet 6. juni 2016 Den 18.5.2016 at 23.39, amativeReflection skrev: Jeg har Sony Xperia Z5 Compact, når jeg bruker snapchat går batteriet ned selv om jeg bruker hurtigladeren og når jeg bruker snapchat blir telefonen mongo. Mongo? Anonymkode: 184e7...810
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå