AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #41 Skrevet 18. mai 2016 Et øyeblikk siden, Martine-1337 skrev: Ja. Det var varmgang i en koblingsboks inni veggen når termostaten koblet inn. Det er bra at du ba dem om å komme. Tusen takk for svar igjen! Anonymkode: 4dacd...acf
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #42 Skrevet 19. mai 2016 Jeg klaget ofte på brent lukt i huset da jeg bodde hjemme (jeg slet med angst den gang så foreldrene mine ba meg slutte å kjenne etter ting) men jeg var fast bestemt på at det kom en brent lukt fra kjelleren. Noen år etter jeg hadde flyttet ut pusset de opp huset og skiftet det elektriske anlegget og det viste seg å ha brent bak i sikringsskapet. Elektrikeren sa det var ett under at det ikke hadde blitt skikkelig brann. Anonymkode: 7283e...482 1
skrue Skrevet 21. mai 2016 #43 Skrevet 21. mai 2016 Den 5/18/2016 at 1.25, Martine-1337 skrev: Ja. Det var varmgang i en koblingsboks inni veggen når termostaten koblet inn. Bra å ta aksjon og finne årsaken raskt. Om det er bare i boksen så burde det heller ikke koste så mye å få utbedret. Normalt er det ledninger som ikke har god kontakt eller så er det selve enheten som skrur strømmen av og på som må byttes ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå