AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Steinkjer eller Oslo? Vil gjerne flytte til Oslo men flere mener at det er bedre å flytte til Steinkjer. Anonymkode: 681e5...c38
Gjest Mattis Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Det spørs hva du er ute etter.. skjer ikke veeldig mye på Steinkjer akkurat.
stan Skrevet 18. mai 2016 #3 Skrevet 18. mai 2016 Hvorfor kun disse to alternativene? Steinkjer er en fin by i nord-trøndelag, absolutt et fint sted å leve. Men det er vanskelig å sammenligne en liten by og en ganske stor by som Oslo.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4 Skrevet 18. mai 2016 Jeg hadde valg oslo og det er mange ting,men hoved tingen er at det er MYE lettere å få jobb. Anonymkode: 23699...25e
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #5 Skrevet 19. mai 2016 Ja, kom til Oslo før det er for sent. Anonymkode: 6a1b3...d32 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #6 Skrevet 19. mai 2016 Steinkjer og Oslo er jo veldig forskjellig da. Kjenner begge byene godt, og velger Oslo any dag. Jeg blir veldig nysgjerrig på hvor du flytter fra jeg, siden du kjenner noen som mener det er bedre å flytte til Steinkjer. Anonymkode: 22d83...c14
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #7 Skrevet 19. mai 2016 Jeg ville aldri bosatt meg i Oslo. Men hvorfor disse to alternativene? Hva med jobb? Familie? Venner? Får du jobb i Steinkjer, tror du? Det er ikke verdens største arbeidsmarked der. Mannen min er fra Steinkjer. Det er jo forsåvidt en koselig liten bygd, med nærhet til naturen. Men ingen av oss har sjangs til å få jobb der. Mannen har lyst til å flytte hjem, men ettersom det ikke er noen som helst arbeidsplasser innen hans fagfelt i området, og han da må pendle til Trondheim, er det ikke aktuelt. Anonymkode: bfd65...efc
Gjest O.G. Skrevet 19. mai 2016 #8 Skrevet 19. mai 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Steinkjer eller Oslo? Vil gjerne flytte til Oslo men flere mener at det er bedre å flytte til Steinkjer. Anonymkode: 681e5...c38 Hæææææ? Jeg vil pr i dag ikke anbefale noen å flytte til Steinkjer.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #9 Skrevet 21. mai 2016 For meg er det ikke et spørsmål en gang. Har bodd i Steinkjer, men rømte etter et halvt år.. Ikke akkurat verdens navle. Men dette kommer jo helt an på hvilken person du er! Jeg er et skikkelig bymenneske som vil bo i en pulserende by med stort og variert tilbud innenfor ulike kategorier. Vil du ha en liten by hvor alle kjenner alle, og det ikke skjeeer så veldig mye, så kan man jo velge en så liten by. Hvorfor ingen andre alternativer? Anonymkode: 896a0...d42
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå