Nuttery Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 (endret) Hei, I det siste har jeg mistet mange øyevipper. Øyenvippene virker tørre, huden rundt øynene er tørre og jeg har vært mye tørr på øynene mye fortere enn vanlig (bruker linser). Jeg er 21. Kan noen tenke seg tanken til dette, evt noe jeg kan gjøre med det? Ser ut som jeg har et dårlig sett med vippeextensions på meg hvor jeg bare har noen lange igjen. Edit: har i det siste sluttet å bruke mascara for å ikke irritere øynene/hårsekkene unødig, og de gangene jeg har brukt det har jeg sørget for å fjerne sminken nøye etterpå. Edit: Tar Omega 3, melkesyrebakterier for magen og jerntilskudd (vet ikke om dette kan ha noen påvirkning hverken fra eller til) Edit: Farger ikke øyenvippene, ikke brukt løsvipper på 3 år eller tatt vippeextensions noen gang. Mvh Nuttery Endret 18. mai 2016 av Nuttery Tilleggsinformasjon
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Det kan være et tegn på lavt stoffskifte eller lave kalsiumnivåer. Gå til legen. Anonymkode: 0bf34...b7c
Nuttery Skrevet 18. mai 2016 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være et tegn på lavt stoffskifte eller lave kalsiumnivåer. Gå til legen. Anonymkode: 0bf34...b7c Har bestilt legetime, er bare en stund til jeg faktisk har fått time. Takk for svar! Skal spørre om å få sjekket det
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4 Skrevet 18. mai 2016 10 minutter siden, Nuttery skrev: Hei, I det siste har jeg mistet mange øyevipper. Øyenvippene virker tørre, huden rundt øynene er tørre og jeg har vært mye tørr på øynene mye fortere enn vanlig (bruker linser). Jeg er 21. Kan noen tenke seg tanken til dette, evt noe jeg kan gjøre med det? Ser ut som jeg har et dårlig sett med vippeextensions på meg hvor jeg bare har noen lange igjen. Edit: har i det siste sluttet å bruke mascara for å ikke irritere øynene/hårsekkene unødig, og de gangene jeg har brukt det har jeg sørget for å fjerne sminken nøye etterpå. Edit: Tar Omega 3, melkesyrebakterier for magen og jerntilskudd (vet ikke om dette kan ha noen påvirkning hverken fra eller til) Edit: Farger ikke øyenvippene, ikke brukt løsvipper på 3 år eller tatt vippeextensions noen gang. Mvh Nuttery Bruker du eyeliner el.l.? Det kan være dette eller sminkefjerneren som har gitt deg plager Anonymkode: 6d9ae...00c
Nuttery Skrevet 18. mai 2016 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2016 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker du eyeliner el.l.? Det kan være dette eller sminkefjerneren som har gitt deg plager Anonymkode: 6d9ae...00c Nei, bruker ikke eyeliner! Bruker den Miscellar(?) fjerneren fra Loreal! Har faktisk ikke tenkt på at det kan være sminkefjerneren. Husker liksom ikke når dette vippeproblemet begynte da det har vært ganske gradvis, men kan vel kanskje samsvare med hvor lenge jeg har brukt dette renseproduktet når jeg tenker meg om! Takk for tips Bestilt ny rens nå. Endret 18. mai 2016 av Nuttery
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå