Gå til innhold

Hvor mye strømutgifter pr.mnd?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hittil har ikke jeg betalt strøm-utgifter...det har noen andre tatt seg av!

Nå er det min tur: og etter å ha lest av strømmåler i ny leilighet, vil strøm-selskap bli kontaktet på nettet for registrering av kundeforhold.

Men hvor mye koster det meg omtrent med strøm-utgifter pr. mnd.? Forutsatt at jeg f.eks. velger "rimelige" Lier e-verk på forbruk- og hva den lokale strøm-operatøren tar for nettleie aner jeg ikke:

men ca.-utgifter pr. mnd. for 1 person med normalt strømforbruk? Noen anslag her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er to, og har regning på ca 2000 i kvartalet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ok, men er disse 2000,- inkludert både faktisk forbruk og selve nett-leien?

1) Hvor ofte betaler man nett-leie og hvor ofte betaler man for faktisk forbruk?

2) Kommer nett-leie og faktisk forbruk på den samme fakturaen, eller to separate?

Skrevet

Det kommer på samme regning.

Disse 2000 er med nettleie, forbruk osv.

Skrevet

Jeg får det på to fakturaer....

Jeg betaler nettleie til skagerak og strømforbruket til gudbrandsdal energi.

Har e-faktura på begge så det ordner seg i grunn selv og tenker ikke så mye på det. Passer bare på å ha penger på kontoen :)

Får regning hver 2. mnd jeg. Passer fint. Så denen gangen var det 950,- i nettleie og 300,- i strømbruk. Nå har vi liten leilighet da så størrelsen på den kommer jo også ann på og om du har mulighet for vedfyring osv...

Skrevet

Kjenner noen (2 stk) som har stort 3-etg hus, og som i fjor på det kaldeste hadde besøk av datteren i familien i en uke, som dusjet tanken tom 2 g i døgnet, tok badstu mm. Det kvartalet kom strømmen på 13.000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...