Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2004 #1 Skrevet 30. oktober 2004 Hittil har ikke jeg betalt strøm-utgifter...det har noen andre tatt seg av! Nå er det min tur: og etter å ha lest av strømmåler i ny leilighet, vil strøm-selskap bli kontaktet på nettet for registrering av kundeforhold. Men hvor mye koster det meg omtrent med strøm-utgifter pr. mnd.? Forutsatt at jeg f.eks. velger "rimelige" Lier e-verk på forbruk- og hva den lokale strøm-operatøren tar for nettleie aner jeg ikke: men ca.-utgifter pr. mnd. for 1 person med normalt strømforbruk? Noen anslag her?
Barbie Skrevet 30. oktober 2004 #2 Skrevet 30. oktober 2004 Vi er to, og har regning på ca 2000 i kvartalet.
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2004 #3 Skrevet 30. oktober 2004 Ok, men er disse 2000,- inkludert både faktisk forbruk og selve nett-leien? 1) Hvor ofte betaler man nett-leie og hvor ofte betaler man for faktisk forbruk? 2) Kommer nett-leie og faktisk forbruk på den samme fakturaen, eller to separate?
Barbie Skrevet 30. oktober 2004 #4 Skrevet 30. oktober 2004 Det kommer på samme regning. Disse 2000 er med nettleie, forbruk osv.
Nella Skrevet 30. oktober 2004 #6 Skrevet 30. oktober 2004 Jeg får det på to fakturaer.... Jeg betaler nettleie til skagerak og strømforbruket til gudbrandsdal energi. Har e-faktura på begge så det ordner seg i grunn selv og tenker ikke så mye på det. Passer bare på å ha penger på kontoen Får regning hver 2. mnd jeg. Passer fint. Så denen gangen var det 950,- i nettleie og 300,- i strømbruk. Nå har vi liten leilighet da så størrelsen på den kommer jo også ann på og om du har mulighet for vedfyring osv...
Gjest Melk Skrevet 30. oktober 2004 #7 Skrevet 30. oktober 2004 Kjenner noen (2 stk) som har stort 3-etg hus, og som i fjor på det kaldeste hadde besøk av datteren i familien i en uke, som dusjet tanken tom 2 g i døgnet, tok badstu mm. Det kvartalet kom strømmen på 13.000.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå