Gå til innhold

Hvor ofte runker/fingrer dere?

Fremhevede innlegg

Gjest Klopp
Skrevet

Noe jeg som oftest gjør hver dag. Uansett hvor mye sex jeg har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

3 måneder!!??! Da hadde jeg gått på veggene. Jeg sliter med å holde meg én dag. 

Anonymkode: a49a5...56a

De siste dagene har vært veldig vanskelig men lærerike :fnise: Det viktigste jeg har lært er hvor mye man tenker på sex i underbevisstheten. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det veldig sjeldent, føler ikke at det gir meg så mye. Noen ganger kan det gå år imellom hver gang. Nå Husker jeg ikke engang sist. Minst 2 år siden. Har sex gjennomsnittlig en gang i uka da. 

Anonymkode: fa55a...1c6

AnonymBruker
Skrevet
Den 19. mai 2016 at 20.01, AnonymBruker skrev:

Har egentlig stort sett vært i et par lage forhold (som jeg fortsatt er i). Har ikke ødelagt sexlivet. Heller beriket det. Det er også  noe jeg og partner ofte har gjør sammen eller på hverandre. 

Anonymkode: b6b34...a90

Weee :rodmer:

Anonymkode: cd759...897

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri skjønt dette hvorfor folk skal ha såkalte sølibatperioder med null sex og null onanering? Hva er poenget? Hva ønsker man å oppnå? Hva ønsker man å bevise egentlig?

Sex er jo noe av det deiligste som finnes, og onanering er en god nr. 2. Hva i alle dager er vitsen med å hindre seg selv i å få nytelse?

Selv er jeg over 40 år, godt gift, med sex 2-3 ganger i uken. Men jeg onanerer minst 1 ganger om dagen, som regel 2-3 ganger.

Anonymkode: 87d9e...a20

• Liker 1
Skrevet
Den 18.5.2016 at 16.57, AnonymBruker skrev:

Hei! Nå er jeg snart 18 og gutt. Har runket hver dag i 6 år nå - ja hver dag. 

Er dette farlig/normalt?

Anonymkode: 483f2...ef1

Det er ikke farlig i det hele tatt, det er sunt og godt. Så lenge ikke runkinga kommer i veien for andre daglige gjøremål, er det bare å stå på og kose seg. ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel nå, og orker egentlig ikke å leke med meg selv, for da savner jeg se xen enda mer. Hadde meg litt for noen dager siden med en date, det var så herlig å kjenne at han digga at jeg tok på meg selv! Og DET tente meg skikkelig! Med exen så var det bare på hans premisser. Så det var dårlig sex siden dag 1 der. Med daten jeg hadde så var det bare herlig ¨å oppleve ny se x! Neste gang skal jeg be han se på meg mens jeg leker med meg selv. :) 

Anonymkode: a4dde...388

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg fant ut hva en orgasme var, så fingret jeg meg ca 3 ganger om dagen.

Nå er jeg 35 år å fingrer meg (bruker sexleketøy, dusj eller lignende) nesten hver dag som jeg ikke har sex med samboer.  Hverken han eller jeg sier nei til sex, men i hverdagen med familie, jobb, venner, hobbyer ++ Så blir det kanskje bare 2 ganger i uka. Så da tilfredsstiller jeg meg selv de andre dagene. 😊

Anonymkode: cb1db...ee0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fingrer ikke meg selv, får ikke noe utav det. Kunne 32.

Anonymkode: cbe48...945

Skrevet

Har mer sex enn jeg runker iallefall. Runker kanskje 1 gang i uka om jeg må

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri skjønt dette hvorfor folk skal ha såkalte sølibatperioder med null sex og null onanering? Hva er poenget? Hva ønsker man å oppnå? Hva ønsker man å bevise egentlig?

Det er en artig utfordring, og man beviser for seg selv at man klarer. Dessuten, når man endelig avslutter sølibatet vil neste orgasme være nesten like heftig som den første man hadde :)

AnonymBruker
Skrevet
Den 21.5.2016 at 12.27, Ragnar89 skrev:

Har mer sex enn jeg runker iallefall. Runker kanskje 1 gang i uka om jeg må

:rodmer:

Anonymkode: 46e7a...323

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å onanere 3-4 ganger årlig uten suksess, får ikke noe ut av det. J18

Anonymkode: 491e9...6e8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 og runker altfor mye. Kona har null sexlyst, så da har jeg nesten ingen andre valg

Anonymkode: 092c5...4e2

AnonymBruker
Skrevet

Hver kveld når jeg har lagt meg, hver gang jeg dusjer og også ellers hvor og når som helst om jeg blir kåt 😊 

Mitt siste forhold var med som var like kåt som meg, så da onanerte jeg ikke like ofte ettersom vi begge heller ville ha hverandre enn seg selv for seg selv.  

Nå er jeg singel og tilfredsstiller meg selv fremfor å ende opp med noen som ikke er like kåt og glad i sex som meg selv. For meg er sex ekstremt viktig.

Jeg er bare en ekstremt kåt dame og det blir bare bedre og bedre fantasier😉 

K33

Anonymkode: 91ef0...3de

Skrevet
Den 21.5.2016 at 8.47, AnonymBruker skrev:

Har aldri skjønt dette hvorfor folk skal ha såkalte sølibatperioder med null sex og null onanering?

Skjønner ikke jeg heller. Det eneste jeg oppnår med det er at jeg blir rastløs og irritabel.

Onanerer oftest 1 gang pr døgn enten vi har sex eller ikke.

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, Martine-1337 skrev:

Skjønner ikke jeg heller. Det eneste jeg oppnår med det er at jeg blir rastløs og irritabel.

Amen! Sølibat er bullshit. ;)

AnonymBruker
Skrevet
Den 21.5.2016 at 8.47, AnonymBruker skrev:

Sex er jo noe av det deiligste som finnes, og onanering er en god nr. 2. Hva i alle dager er vitsen med å hindre seg selv i å få nytelse?

Selv er jeg over 40 år, godt gift, med sex 2-3 ganger i uken. Men jeg onanerer minst 1 ganger om dagen, som regel 2-3 ganger.

Jeg hadde nettopp pause på 4 måneder fra sex (ikke onani) fordi antall partnere økte voldsomt raskt da jeg er i en dårlig periode psykisk og har sex med menn for bekreftelsens del. Jeg trengte å finne andre ting å fokusere på. Jeg var "dum" nok til å ha sex igjen her om dagen, og jeg har tydeligvis ikke lært for er rett tilbake der jeg slapp.. Jeg bremset iallefall litt en periode om ikke annet..

Anonymkode: 2b49d...3d3

Skrevet

Nesten Aldri. Sist gang var i november.

AnonymBruker
Skrevet
Den 21.5.2016 at 13.23, En mann sa skrev:

Det er en artig utfordring, og man beviser for seg selv at man klarer. Dessuten, når man endelig avslutter sølibatet vil neste orgasme være nesten like heftig som den første man hadde :)

Hehe, her er det slik at om jeg går uten orgasme 2-3 dager, så er neste orgasme like heftig som de beste jeg har hatt :) Trenger ikke ukevis i sølibat nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...