Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Planer om litt tatoveringer på armen, men har endel føflekker. Vet at man ikke skal tatovere over føflekker, men kan tatovere rundt de.

Er det noen som har tatoveringer med føflekker i? Hvordan ser det ut?

Forsøkte å finne svar med google, uten hell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en, og det er bare jeg som ser den siden jeg vet hvor den er i tattoveringen. Min er ikke så stor heller da(føflekken).

Om jeg var deg ville jeg tatt kontakt der jeg skulle ha tattovert meg og spørt hva de tenkte. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan man ikke tatovere over føflekker? Jeg har 5 tatoveringer, noen veldig store og jeg tror samtlige av dem har føflekker i seg. Alle er tatt på forskjellige studio og ingen av dem har nevnt noe om føflekker. En sleeve ville vel blitt veldig umulig hvis man ikke kunne gå over føflekker.

Anonymkode: 4e728...7d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man ikke tatovere over føflekker?

Vil tro det er snakk om føflekker som står ut av huden.

Anonymkode: 15d86...fa2

Skrevet

Det var nytt for meg at man ikke skal tattovere over føflekker. Noen av mine dekker over ett par. Selvsagt bør man holde seg unna mistenksomme føflekker da de bør sjekkes/fjernes på sikt, og fjerning av føflekker kan ødelegge tattoveringa.

Men, føflekker kan ikke bli helt dekket av tattoveringer. Føflekken sitter i toppen av huden, mens tattoveringsblekket er sprøytet inn lengre ned. Så i praksis vises en føflekk uansett hvilke farge du har i tattoveringen. Mine vises selv om de er i svarte partier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...