Gå til innhold

Fullkornspasta sin helt egen dagbok.


fullkornspasta

Anbefalte innlegg

Altså, hallo. Lekser, hva er det?? En presentasjon imorgen, en innlevering(som skulle vært levert for tre uker siden) og en prøve på fredag, en innlevering i helga og en svær presentasjon på onsdag, i tillegg til muntlig høring på mandag. Men neida, igår dro jeg og grilla med venner..!

Var veldig koselig, da. Spiste burger og gjendekjeks med sjokolade! Høydepunktet på dagen :fnise: 

Ble ikke noe wok, så den lagde jeg idag. Deilig! Og så tok jeg ansiktsmaske idag. Det trengtes! Formula 10.0.6 sin "Pores be true", som funker helt fantastisk. Dessverre blir porene veldig store de neste 24 timene, noe jeg tenker egentlig bare viser hvor godt masken renser dem. Man trenger en ordentlig boost av og til :)

Nå burde jeg gjøre lekser. Faen, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle være så flink å ikke overskrede 1570 kalorier idag. Smakte bare litt på nachochips, og plutselig hadde jeg spist en halv pose. Og så ble én smågodtbit til ti. Så ja, sommerkropp, her kommer jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste kake i timen idag, som en slags type avslutning. Jævlig digg, men herregud så usunt. Skulle egentlig bare bli ett kakestykke, men what the hell.

Så idag har jeg altså spist
To epler
Tre kakestykker
Fire brødskiver med lett jordbærsyltetøy

Og det resulterte i 500 kalorier i overskudd, så må stramme inn i morgen. Ingen lørdagskos :(

 

Lurer forresten på hvorfor jeg trodde at jeg kom til å skrive så gode, lange innlegg her :P Burde jo kjenne meg selv godt nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så fikk jeg forresten tilbake karakterene mine idag. 5,3 i snitt. Faen. Trenger 5,4 for å komme inn på jus i Oslo til neste år. Så jeg må jobbe som et helvete til neste skoleår. Er i tillegg avhengig av at jeg fikk minst 5 på alle eksamene iår (ellers må jeg ta dem opp som privatist), og 6 på alle til neste år. Hei hvor det går..! Fitttttteeee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke skulle ordne seg med karakterene så er det jo ting som gjør at du får ekstra-poeng som du kan gjøre. Du får sjekke litt opp rundt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste 2000+ kalorier på lørdag og søndag, så måtte ta grep igår. Ble dermed bare 900 kalorier i inntak, i tillegg til en halvtime på tredemølla. Syns absolutt det skal være mulig å spise så lite enkelte dager, uten at folk blir hysteriske. Spiste endel grønnsaker, så holdt meg mett! Var i alle fall utrolig deilig å jogge igjen! Får skikkelig kick av det! :bolledeig:

Idag blir det vel rundt 1700-1800 kalorier i inntak. Har gått tur med skolen, og skal jogge senere idag. Diettmessig gruer jeg meg litt til morgendagen, da jeg skal på fest. Vet det blir å gå minst 1,5 flaske hvitvin, i tillegg til vors- og nachmat. Potetgull og brownies er jo et must på fest :sjenert:. Det samme gjelder dagen derpå på torsdag. Menmen! Sommeren kommer, og da blir jeg automatisk mer motivert og flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 11.6.2016 at 11.12, KaDust skrev:

Hvis det ikke skulle ordne seg med karakterene så er det jo ting som gjør at du får ekstra-poeng som du kan gjøre. Du får sjekke litt opp rundt det.

Har sjekket det, ja. Takk, uansett! :klem::hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fest igår. Herlig! 

Ble med en fyr hjem. Utrolig kjekk og sjarmerende, super fyr.  Alle tror vi hadde sex, men vi lå faktisk bare og pratet helt til morgenen. Holdt rundt hverandre og bare hadde det hyggelig. 

Litt rart å tenke på at det nok ikke hadde skjedd om jeg ikke hadde gått ned i vekt. Altså å få være med ham hjem. Spesielt siden det var flere jenter som sjekket ham opp. Han holdt bare øynene på meg. Og så hadde vi ikke sex engang. Trodde først ikke på at han var interessert i meg. Er ikke vant til slikt. Vurderte faktisk å spørre om det var en spøk først, altså at han hadde blitt utfordret av kompiser eller noe. Men så tenker jeg; hvorfor i faen skal ikke folk kunne like meg? 

Jeg er jo en god nok person, jeg. Selvbildet mitt, as. Tror kanskje jeg trengte boosten av å bli valgt fremfor andre jenter. Ikke fordi det i seg selv er noe jeg bryr meg om, men fordi jeg ikke var sistevalget. Jeg var faktisk først!

Og igjen, herlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...